موفقیت یکی از دانشگاههای کشور در طرح تفکیک جنسیتی مراکز آموزش عالی

موفقیت یکی از دانشگاههای کشور در طرح تفکیک جنسیتی مراکز آموزش عالی


بحمد لله بیش از یکسال است این طرح با موفقیت در مرکز علمی کاربردی ورامین در حال اجرا است ضمن اینکه مورد استقبال عموم و آرامش خاطر و رضایت قریب به اتفاق خانواده ها و دانشجویان قرار گرفته‌

بسمه تعالی
محضر مبارک مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیر ازی دامت برکاته
با اهدای سلام و صلوات بر محمد و آل محمد علیهم السلام
به منظور حفظ و حراست از ارزشهای نظام مقدس اسلامی و تقویت فرهنگ اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و در جهت آموزه های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و مراجع عالیقدر شیعه ادام الله ظلهم
بدینوسیله به استحضار می رسانیم حسب الامر آیت الله حاج سید مرتضی محمودی گلپایگانی دامت برکاته و تصویب هیئت امنای محترم، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری ورامین از بهمن سال 1388  اقدام به تفکیک جنسیتی در سطح کلاسها نمود و از مهر سال 1389 با توجه به مزایا و استقبال و ضرورتهای این امر و با توصیه امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تفکیک روزهای حضور دانسجویان در دستور کار قرار گرفت که روز های فرد  به حضور بانوان و روز های زوج به حضور آقایان در این مرکز اختصاص پیدا کرد.
بحمد لله بیش از یکسال است این طرح با موفقیت در مرکز علمی کاربردی ورامین در حال اجرا است ضمن اینکه مورد استقبال عموم و آرامش خاطر و رضایت قریب به اتفاق خانواده ها و دانشجویان قرار گرفته و از طرف دیگر هم اجرای این طرح نقش مؤثری در قداست و معنویت این مرکز عملی ایفا نموده است و همچنین موجب گشته در صد زیادی از نا هنجاریهای اجتماعی و اخلاقی در این مرکز مشاهد نشود .
لازم به ذکر است که حتی بعضی از دانشجویان به جهت تفکیک جنسیتی از بخشها و شهرهای اطراف جهت تحصیل به این مراکز مراجعه می کنند.
در پایان امیدوارم نصایح بزرگان دین و تأکیدات خبرگان محترم به مسئولین موجبات رشد و شکوفایی روز افزون علمی معنوی مراکز دانشگاهی را فراهم آورد و دانشگاههای ایران اسلامی الگویی درخشنده تر از گذشته برای دانشگاهای جهان اسلام به شمار آیند.
با آروزی سلامتی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر شیعه و علو درجات امام راحل و شهیدان اسلام.
                                                                 معاونت فرهنگی دانشجویی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری ورامین

 

با اهدای سلام و تحیت
مرقومه شریف که حاکی از انجام تفکیک جنسیتی در آن دانشگاه شده و آثار خوبی ببار آورده است؛موجب مسرت و خوشوقتی شد. امید واریم دیگران هم از آنجا درس و الگو بگیرند.
                                                                                                                             همیشه موفق باشید

برچسب ها :
captcha