در پاسخ تکفیر شیعه توسط امام مسجد الحرام در مصاحبه با رادیو بى بى سى

در پاسخ تکفیر شیعه توسط امام مسجد الحرام در مصاحبه با رادیو بى بى سى


این اولین بار نیست که وهابى‏هاى تکفیرى به تکفیر شیعه امامیه مى‏پردازند و سبب ریخته شدن خون‏هاى بیگناهان مى‏شوند، چیزى که به یقین روز قیامت پاسخى براى آن نخواهند داشت‌

کارى که رادیوى معلوم‏الحال انگلیس _یعنى بى بى سى_ را خوشحال کرد.

 متأسفانه امام مسجدالحرام به قدرى بى‏خبر است که نمى‏داند این رسانه انگلیسى که با او مصاحبه کرده همان است که در جریان غزه و بعد از آن که تقریباً همه دنیا اسرائیل را محکوم کردند، حاضر به محکوم کردن اسرائیل نشد.
 به این امام جماعت که از سیاست‏هاى تفرقه‏افکن دشمنان بى‏خبر است باید گفت این که شما شیعه را تکفیر کنید و دیگران هم شما را تکفیر کنند نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه دشمنان اسلام را به هدف خود که نفاق‏افکنى است مى‏رساند.

 ما به آقاى کلبانى امام جماعت مسجدالحرام مى‏گوییم اگر مى‏خواهید مشرکان را بشناسید سرى به قرآن مجید سوره روم آیه 31 و 32 بزنید که مى‏فرماید:

« ...وَلَا تَکُونُوا مِنَ الْمُشْرِکِینَ × مِنَ الَّذِینَ فَرَّقُوا دِینَهُمْ وَکَانُوا شِیَعاً...»

«از مشرکان نباشید؛ از کسانى که در دین خود تفرقه ایجاد کردند و به دسته‏ها و گروه‏ها تقسیم شدند«.

 ما بارها گفته‏ ایم باز هم تکرار مى‏کنیم این که شما دور بنشینید و بر اساس خیالات خود بدون گفتگو با طرف مقابل او را تکفیر کنید نتیجه‏اى جز انحراف از دستور اسلام نخواهد داشت. بزرگان شما بیایند و بنشینند و دوستانه صحبت کنند تا معلوم شود پایه‏هاى قضاوت‏هاى شما بر چه اساس سست و بى‏اعتبارى است.

 شما باید از شیعه امامیه بهترین قدردانى و تشکر را داشته باشید که بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین یعنى اسرائیل را شکست دادند و بینى او را به خاک مالیدند. شما باید در مسجدالحرام بعد از هر نماز به شیعیان دعا کنید که سبب آبرومندى مسلمین جهان شدند نه اینکه ادعاهاى بى‏اساسى را که هیچ تأثیرى در پیشرفت شیعیان در جهان ندارد را تکرار کنید و دشمنان اسلام را خشنود سازید .

برچسب ها :
captcha