مسلمانان جهان نباید از میدان خارج شوند

مسلمانان جهان نباید از میدان خارج شوند


مسلمانان جهان جمعه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و ای کاش سران کشورها عقلشان می‌رسید و حداقل‌ ملت‌های خود را آزاد می‌گذاشتند تا در این راهپیمایی شرکت کنند.‌

آیت الله العمظی مکارم شیرازی روز شنبه در ادامه مباحث سوگند‌های قرآنی با بیان اینکه همیشه انتظار داریم که وقتی برنامه‌ای منسجم از سوی مسلمانان برگزار می‌شود، دشمنان بهانه‌ای درست و سم پاشی کنند، افزودند: مسلمانان جهان نباید از میدان خارج شوند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تقدیر و تشکر از حضور میلیونی مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس فرمودند: مسلمانان جهان جمعه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و ای کاش سران کشورها عقلشان می‌رسید و حداقل‌ ملت‌های خود را آزاد می‌گذاشتند تا در این راهپیمایی شرکت کنند.

ایشان ادامه دادند: برخی سران کشورهای اسلامی که از امریکا و صهیونیسم می‌ترسند، راهپیمایی روز قدس در کشورهایشان برگزار شود؛ ولی این عمل سیاسی خود جوش در بین مردم برگزار می‌شود.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی افزودند: روز قدس فراموش شدنی نیست و هر سال تازه‌تر می‌شود. یکی از مشکلات و مسایل اجتماعی فراموش شدن آنهاست؛ ولی با این ابتکار امام خمینی (ره) فراموش شدنی نیست.

معظم له جنگ روانی و تبلیغاتی غرب را یادآور شدند و اظهار داشتند: دشمنان در برابر روز قدس سر و صدا و جنجال‌هایی به راه انداختند و برچسب‌هایی زدند تا مسلمانان روزه‌دار را از میدان دفاع از حقوق ملت مسلمان فلسطین بیرون کنند. این نشانه عجز آنان است. همیشه انتظار داریم که وقتی برنامه‌ای منسجم از سوی مسلمانان برگزار می‌شود آنها بهانه‌ای درست و سم پاشی کنند.

ایشان با بیان اینکه دشمنان حق در صدر اسلام برای خنثی سازی اقدامات رسول الله (ص) برچسب‌هایی به ایشان می‌زدند فرمودند: امروز هم می‌بینیم دشمنان جمهوری اسلامی، جهان اسلام و ملت مظلوم فلسطین هر روز برچسبی به اینها می‌چسبانند برای اینکه در دنیا جنجالی راه بیاندازند. اسراییلی که با وسایل مختلف کوچک و بزرگ را نابود می‌کند تروریست نیست ولی کسانی که از خانه و زندگی خود آواره شده‌اند و از خود دفاع می‌کنند تروریست هستند و انواع برچسب‌ها را به آنها می‌چسبانند.

برچسب ها :
captcha