گزارش فعالیت های پایگاه در راستای خدمت رسانی به ناشنوایان

گزارش فعالیت های پایگاه در راستای خدمت رسانی به ناشنوایان


ساخت مستندی مناسبتی از این عزیزان، ترجمه مجموعه موشن گرافی احکام روزه و نماز، زیارت عاشورا و زیارت آل یاسین به زبان اشاره، از جمله اقدامات پایگاه در راستای خدمت رسانی به ناشنوایان عزیز می باشد.‌

طرح ترجمه محتوای پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(مدظله العالی) به زبان های مختلف سالیان سال است در این مجموعه پی گیری می شود.

با توجه به جمعیت بیش از چهار میلیون نفر ناشنوایان عزیز از دختران و پسران و زنان و مردان پیرو مکتب اهل بیت علیهم السلام در ایران که با خانواده های خود به چند برابر این جمعیت رسیده و اکثریت آنها زبان اشاره را مسلط هستند و چندین برابر این جمعیت در جهان که از عزیزان ناشنوا محبان و شیعیان بی صدای اهل بیت علیهم السلام می باشند، تصمیم گرفتیم تا با تمام توان خود با ترجمه آثار معظم له به زبان اشاره در حد توان خود پاسخگوی نیاز این عزیزان باشیم.

در این راستا ساخت مستندی مناسبتی از این عزیزان، ترجمه مجموعه موشن گرافی احکام روزه و نماز، زیارت عاشورا و زیارت آل یاسین را در دستور کار قرار دادیم که بعضی منتشر و بعضی دیگر در حال نهایی شدن و انتشار است.

با توجه به اینکه ترجمه مجموعه موشن احکام روزه به زبان اشاره پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له در نوع خود جزو اولین نمونه هاست سعی شد با همکاری و مشورت متخصصین و کارشناسان فن این تولیدات را با کمترین نقصانی عرضه شود.

جهت استفاده از این تولیدات کلیک کنید

مناسبت ها

احکام

captcha