انتشار جلد اول مجموعه داستانی نیکو و نیکان

انتشار جلد اول مجموعه داستانی نیکو و نیکان


با توجه به اهمیت فعالیت در حوزه کودک و نوجوان به منظور فرهنگ سازی و حرکت در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی با همکاری مرکز تنظیم و نشر آثار معظم له و انتشارات امام امیرالمؤمنین علیه السلام اقدام به تولید کتاب کودک و نوجوان با محوریت ترویج اخلاق اسلامی بر مبنای کتاب یکصد و پنجاه درس زندگی ایشان، نموده است.‌

مجموعه داستانی نیکو و نیکان برگرفته از کتاب یکصد و پنجاه درس زندگی حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی است که به تبیین معارف و اخلاق اسلامی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی می پردازد.

این مجموعه داستانی درباره یک خانواده 5 نفره است که شخصیت اصلی داستان خواهر و برادری به نام های نیکو و نیکان هستند که در زندگی روزمره خود با چالشهایی مواجه می شوند.

جلد اول این مجموعه با عنوان کاردستی غولی نیکان به موضوع حسادت در کودکان می پردازد.

https://cdn.makarem.ir/news/images/MediaNews/nikoo/nikoo1.png

با توجه به ضرورت و اهمیت فعالیت در حوزه کودک و نوجوان، مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به همت پایگاه اطلاع رسانی ایشان و با همکاری انتشارات امام امیرالمؤمنین علیه السلام اقدام به تولید این مجموعه داستانی در 12 قسمت نموده است و علاوه بر تولید کتاب داستان که به قلم یکی از نویسندگان مطرح کتاب کودک نگاشته شده است، تولید انیمیشن، کتاب صوتی و نرم افزار واقعیت افزوده نیز در دستور کار قرار گرفته است و به زودی منتشر خواهد شد. همچنین تولید بازی مربوط به این مجموعه پس از تکمیل 12 قسمت انیمیشن آن، در دستور کار مرکز فناوری اطلاعات دفتر معظم له قرار خواهد گرفت.

 

 

یکی از ویژگی های این مجموعه داستانی علاوه بر روایی داستان، استفاده از شخصیت های جذاب تصویری با قابلیت تولید انیمیشن است که سبب افزایش جذابیت آن برای کودکان و نوجوانان می شود.

همچنین با استفاده از نرم افزار واقعیت افزوده که بر روی دستگاه های موبایل و تبلت نصب می شوند، امکان استفاده کتاب برای کودکان رده سنی الف که قابلیت خواندن و نوشتن ندارند نیز فراهم می آید و راوی داستان بر اساس تصاویر مربوط به هر صفحه از کتاب، متن مربوط به آن صفحه را با زبان کودکانه روایت می کند.

جهت تهیه کتاب به انتشارات امام علی بن ابی طالب علیه السلام به آدرس زیر مراجعه نمایید.

قم؛ خیابان شهداء (صفاییه)؛ کوی آمار (22)؛ پلاک 15

تلفن 02537732478

دورنگار: 02537840099

captcha