تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران

تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران


نه تنها ما بلکه نسل های بعد ما نیز مدیون شهدا هستند، در آموزه های دینی نیز نسبت به اصل تکریم و تعظیم شهدا بسیار تاکید و توصیه شده است‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تاکید بر این که همه ما باید قدردان جانفشانی های شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان باشیم، اظهار داشتند: نه تنها ما بلکه نسل های بعد ما نیز مدیون شهدا هستند.

ایشان عزت و احترام و خدمت به خانواده شهدا را نوعی قدردانی از گذشته و تضمین آینده انقلاب و کشور دانسته و تاکید کردند: در آموزه های دینی نیز نسبت به اصل تکریم و تعظیم شهدا بسیار تاکید و توصیه شده است.

معظم له با توصیه اکید به حل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران، ابراز داشتند: البته ما امروز در کشور دچار مشکلات و مضیقه های مالی هستیم و می بایست این موضوع را نیز به درستی تبیین کنید.

ایشان توجه به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را منحصر در کمک های صرفا مادی ندانسته و خطاب به مسؤولان این سازمان فرمودند: باید به طرق مختلف به گونه ای عمل کنید که رضایت خانواده شهدا را بدست آورید تا آنها در جامعه احساس احترام و عزت کنند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به عنایت و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا، تاکید کردند که دیدارها و سرکشی هایی که رهبر انقلاب از خانواده های شهدا دارند رضایت‌مندی معنوی آنان را به دنبال دارد.

ایشان خواستار تشکیل کارگروهی در بنیاد شهید برای حل مشکلات خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران شده و خطاب به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی فرمودند: یقین بدانید هر نوع فعالیت شما در مسیر خدمت به خانواده شهدا و حل مشکلات آنان ذخیره یوم المعادتان خواهد بود.

captcha