جنایات وحشیانه سعودی ها در یمن ناشی از جنون است/ آل سعود به پایان خط رسیده است

جنایات وحشیانه سعودی ها در یمن ناشی از جنون است/ آل سعود به پایان خط رسیده است


این ها می بینند هر چه فشار بیشتری می آید توجه مردم به مراسم امام حسین علیه السلام بیشتر می شود، جمع شدن 6 میلیون زائر در کربلا بی سابقه یا کم سابقه بود.‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در ابتدای درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تقدیر و تشکر از بیداری و هوشیاری ملت ایران که ایام عزاداری امام حسین علیه السلام را به نحو احسن برگزار کردند، فرمودند: برنامه های بسیار آبرومندانه و خوبی برگزار شد.
ایشان افزودند: بر اساس گفته مسؤولان 6 میلیون نفر برای زیارت به کربلا رفته بودند، حتی ورزشگاه برای نخستین بار تبدیل به حسینیه حضرت شد و مراسم عزاداری در آنجا به نحو احسن برگزار شد. الحمدلله در داخل هیچ حادثه ی ناگواری نداشتیم، اما در برخی از کشورها مانند افغانستان و پاکستان کوردلان تکفیری به برخی از جلسات حمله و عده ای را شهید و زخمی کردند.
معظم له با اشاره به حدیثی که در آن به حماقت دشمنان اشاره شده است، اظهار داشتند: این ها می بینند هر چه فشار بیشتری می آید توجه مردم به مراسم امام حسین علیه السلام بیشتر می شود، جمع شدن 6 میلیون زائر در کربلا بی سابقه یا کم سابقه بود.
ایشان ادامه دادند: دو سه هفته دیگر هم باید مراسم اربعین را تماشا کنند تا ببینند چه خبر است، در همه جا این مراسم هست و سال به سال باشکوه تر می شود، مراسم شیرخوارگان حسینی در 42 کشور برگزار شده است، در شهرهای خارجی همانند لندن دسته های عزاداری پرشوری برگزار شده است.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان این که دشمنان اسلام و تشیع دیوانه وار حمله می کنند و بی گناهان را می کشند و به مسیر خود ادامه می دهند، ابراز داشتند: این در حالی است که فعالیت های آن ها نتیجه معکوس می دهد، ما از همه کسانی که در مراسمات با ابهت تمام و نظم خاص شرکت کردند تشکر می کنیم.
معظم له با محکوم کردن حمله وحشیانه اخیر آل سعود به یمن عنوان کردند: این ها یک مجلس عزاداری را به خاک و خون کشیدند و 700 نفر را شهید و زخمی کردند، این حمله بی سابقه در مقابل چشمان مراکز جهانی مدافع بشر رخ داد، بسیاری سکوت کردند و اگر هم بعضی آن را محکوم کردند به صورت لفظی بوده و از آن گذشتند.
ایشان خاطرنشان کردند: اینگونه حملات از نوعی جنون سرچشمه می گیرد و جنون ناامیدی به شمار می رود، آل سعود به آخر خط رسیده و از آینده خود نا امید است، یکی از حالات که به ناامیدها دست می دهد جنون است که سبب می شود دست به کارها و جنایاتی بزنند.
معظم له اضافه کردند: مردم یمن مصمم تر از گذشته در حال ترتیب تشکیلات حکومت خود و آماده مقابله هستند. بر فرض این که آل سعود بتواند یمن را بگیرد و حکومتی تشکیل دهد آیا می تواند در جایی که این همه دست به کشتار زدند و خرابی به بار آوردند حکومت کنند. هیچ دیوانه ای این احتمال را می دهد که پس از این همه جنایات حکومت آل سعود مقبول مردم یمن باشد پس برای چه به تجاوز و جنایت های خود ادامه می دهند.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان این که ادامه این جنایات جز جنون ناامیدی نام دیگری ندارد، فرمودند: امیدواریم آینده ای خوبی برای مردم یمن، بحرین، سوریه و عراق در بیرون راندن گروه های تکفیری در انتظار باشد و روسیاهی برای حامیان تروریسم به ویژه آمریکا و انگلستان خواهد ماند، از خدا می خواهیم هرچه زودتر شر این اشرار را از جهان اسلام بلکه از عالم بشریت قطع بفرماید.

captcha