مسأله فلسطین تحت هیچ شرایطی نباید فراموش شود/ تیم مذاکره مواضع نظام را دنبال می کند

مسأله فلسطین تحت هیچ شرایطی نباید فراموش شود/ تیم مذاکره مواضع نظام را دنبال می کند


متاسفانه مدت زیادی است که مردم مظلوم یمن زیر بمباران شدید آل سعود قرار دارند و سازمان های جهانی و دنیا نیز چشم خود را به روی این فجایع و جنایات بسته اند و این رسوایی بزرگی است‌

حضرت آیت ‌الله العظمی مکارم شیرازی در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس قم شرکت و جنایات صهیونیست ها را محکوم کردند.

 ایشان در گفت وگوی کوتاه با خبرنگاران، با قدردانی از ملت عزیز ایران به خاطر حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشتند: این راهپیمایی و حضور پیام عظمت و اتحاد مسلمانان و رسوایی اسرائیل غاصب را به همراه دارد.

 معظّم له حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را خونی تازه در رگ های جریان مقاومت اسلامی دانست و تاکید کردند که تحت هیچ شرایطی نباید مساله فلسطین و قدس شریف فراموش شود و مسلمانان باید در این زمینه کاملا هوشیار باشند.

 ایشان همچنین با بیان این که مردم یمن را نباید از یاد برد، فرمودند: متاسفانه مدت زیادی است که مردم مظلوم یمن زیر بمباران شدید آل سعود قرار دارند و سازمان های جهانی و دنیا نیز چشم خود را به روی این فجایع و جنایات بسته اند و این رسوایی بزرگی است.

حضرت آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته ای اشاره و اظهار کردند: تیم مذاکره کننده ما مواضع نظام را دنبال کرده و اگر طرف غربی حاضر به توافق آبرومندانه شد قبول کنند و اگر توافق را قبول نکردند راه‌های دیگری هست.

برچسب ها :
captcha