پیام تسلیت معظّم له به مناسبت رحلت حجت الاسلام افتخار حسين انصارى

پیام تسلیت معظّم له به مناسبت رحلت حجت الاسلام افتخار حسين انصارى


فقدان اسفناك حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ افتخارحسين انصارى كه عالم برجسته در منطقه جامو و كشمير هندوستان بود، مايه تأسف فراوان گرديد. اين عالم ربانى كه نماينده عالى شيعيان جامو و كشمير در مجلس شورا و مؤسس انجمن شيعى كشمير بود‌

فقدان اسفناك حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ افتخارحسين انصارى كه عالم برجسته در منطقه جامو و كشمير هندوستان بود، مايه تأسف فراوان گرديد. اين عالم ربانى كه نماينده عالى شيعيان جامو و كشمير در مجلس شورا و مؤسس انجمن شيعى كشمير بود، عالمى پرتلاش، شخصيتى فعال و مهم، از شاگردان حوزه علميه نجف اشرف بود كه بيش از چهل سال فعاليت مذهبى وسياسى در آن منطقه داشت و نماينده برجسته مراجع شيعه و از ياران نزديك انقلاب اسلامى ايران بود و بارها مورد تعرّض دشمنان اسلام قرار گرفت وچندين بار حسينيه و پايگاه تشيع كه به وسيله او تأسيس شده بود، مورد تخريب و آتش‌سوزى واقع شد. او در طىّ خدمات چهل ساله خود مدارس وحوزه‌هاى علميه متعددى تأسيس كرد و پناهگاهى براى شيعيان و مسلمانان منطقه بود و با تأسف و تأثر در سن هفتاد و يك سال پس از يك دوره بيمارى در دهلى دار فانى را وداع گفت و به ملكوت اعلى پيوست.

ما اين ضايعه بزرگ را به همه شيعيان مخصوصآً شيعيان و علماى محترم منطقه جامو و كشمير و بالاخص خانواده محترم اين عالم ربانى تسليت مى‌گوييم و صبر و اجر فراوان براى همه از خداوند متعال خواهانيم. خداوند روح او را با ارواح طيبه محمد و آل محمد(علیهم السلام) محشور گرداند و مشمول رحمت واسعه خويش كند.

برچسب ها :
captcha