همه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند

همه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند


در شرایط کنونی روز قدس باید به روز همگانی اعتراض علیه اشغالگران تبدیل شود و این حکومت غاصب باید در دنیای اسلام و خارج از دنیای اسلامی به عنوان یک رژیم متجاوز و اشغالگر محکوم شود‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد انتقاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل را از ابتکارات مهم و سرنوشت ساز در تاریخ اسلام دانسته و فرمودند: قبلا ابتکار عمل در مساله فلسطین اشغالی، دست چپی ها بود، بعد از مدتی رنگ نژادی به خود و هیچ گونه قدرت نفوذی نداشت، اما بعد از آن که رنگ اسلامی به خود گرفت سرنوشت تغییر کرد و اسرائیل در موضع ضعف قرار و فلسطینیان در موضع قوت و قدرت قرار گرفتند و اگر این تحول ایجاد نمی شد حزب الله لبنان نمی توانست آن ضرب شست را به آنها وارد کند.
 ایشان با تاکید بر تقویت این عامل، خاطرنشان کردند: در شرایط کنونی روز قدس باید به روز همگانی اعتراض علیه اشغالگران تبدیل شود و این حکومت غاصب باید در دنیای اسلام و خارج از دنیای اسلامی به عنوان یک رژیم متجاوز و اشغالگر محکوم شود.
 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان این که روز قدس هزینه خاصی ندارد، اما نتایج آن بسیار زیاد است و کمتر حرکتی این گونه هست، ابراز داشتند: همه مسلمانان بدون استثنا از هر مذهب و دینی می توانند در راهپیمایی روز قدس شرکت و فریاد خود را بر علیه جهانخواران بلند کنند.
 ایشان با بیان این که روز قدس نتایج بسیار مثتبی برای مسلمانان دارد، افزودند: امروز مساله قدس و حمایت از آنها وجوب شرعی پیدا کرده و حتی رضایت شوهر برای حضور در راهپیمایی این روز ملاک و شرط نیست و ما هم خودمان در این راهپیمایی شرکت و هم مردم را به حضور دعوت می کنیم.
 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی حضور در این راهپمایی را موجب تقرب به خدا در ماه مبارک رمضان دانسته و فرمودند: امیدواریم همه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و از مواهب آن برخوردار شوند.
 ایشان بیان داشتند: امروز ماهیت رژیم اسرائیل برای همه روشن شده است، اسرائیل رژیمی غاصب، زورگو و متجاوز و ابزاری برای منویات فاسده قدرت های زورگوی دنیا است.
 معظم له افزودند: اگر خدایی ناکرده اینها بر منطقه مسلط شوند نقشه منطقه عوض می شود و کشورهای اسلامی دچار مشکل خواهند شد و چقدر نادان هستند برخی دولتمردانی که در مساله سوریه به اسرائیل کمک می کنند و عملا به پادوی آمریکا و اسرائیل در منطقه تبدیل شده اند و نمی دانند ضرباتی که سوریه می خورد به خاطر مقاومت در برابر اسرائیل است و اینهایی که این کار را می کنند نمی دانند با این کار گور خود را با دستان خود می کنند.
 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی افزودند: ما شک نداریم که باید در سوریه اصلاحات شود و شکی هم نداریم که این آشوب ها این کشور دسیسه اسرائیلی است و دولتمردانی که به استکبار کمک می کنند، اهداف اسرائیل و آمریکا را در منطقه دنبال می نمایند.
 معظم له با محکوم کردن اقدامات تروریستی و کشتار مردم در سوریه، ابراز داشتند: جمعیت تروریست که نام ارتش آزادی بخش را به خود گرفته اند مردم را می کشند و می خواهند سوریه را به ویرانه تبدیل کنند.
ایشان در پایان بزرگداشت روز جهانی قدس را بسیار مهم ارزیابی کرده و با اشاره به فعالیت ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خارج از کشور، فرمودند: امیدواریم این عمل ذخیره یوم المعاد همه شما عزیزان قرار گیرد.

برچسب ها :
captcha