عزم دشمنان ما فروپاشی جبهه مقاومت است

عزم دشمنان ما فروپاشی جبهه مقاومت است


آمریکا و غربی ها بی صداقتی خود را در تحولات منطقه و بیداری اسلامی نشان داده اند و اثبات کرده اند که آنها جز به منافع خودشان نمی اندیشند ولی جای تعجب دارد که چرا برخی کشورهای همسایه ما فریب این توطئه ها را خورده اند‌

آقای رکن آبادی سفیر کشورمان در بیروت طی ملاقات با حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی گزارشی از آخرین تحولات خاورمیانه به ویژه کشورهای لبنان و سوریه ارائه کردند.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی در این دیدار، تداوم ثبات و امنیت در سوریه را به عنوان کشوری مهم در خط مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ضروری دانستند و فرمودند: عزم دشمنان ما در فروپاشی جبهه مقاومت است که در صورت تحقق این خواسته، حملات آنان مستقیماً متوجه لبنان، عراق و ایران خواهد شد.
ایشان با اشاره به تحریف واقعیات جهان اسلام در رسانه های خبری استکبار بر ضرورت اطلاع رسانی شفاف از تحولات خاورمیانه تأکید کردند و فرمودند: لازم است در رسانه های ما اوضاع سوریه به خوبی تشریح شود. چون رسانه های خارجی به صورت یکجانبه و مبالغه آمیز در این زمینه اطلاع رسانی می کنند و به تحریف حقایق می پردازند.
معظم له افزودند: ما هم نسبت به ضرورت انجام اصلاحات و نفی خشونت از طرفین در سوریه تأکید داریم و از مطالبات بحق مردم در همه کشورهای منطقه از بحرین و یمن و عربستان گرفته تا سوریه حمایت می کنیم، ولی مخالف دخالت خارجی ها و بیگانگان در امور داخلی آنها هستیم.
آمریکا و غربی ها بی صداقتی خود را در تحولات منطقه و بیداری اسلامی نشان داده اند و اثبات کرده اند که آنها جز به منافع خودشان نمی اندیشند ولی جای تعجب دارد که چرا برخی کشورهای همسایه ما فریب این توطئه ها را خورده اند و به نفع دشمنان اسلام موضع گیری و دخالت می کنند.
ایشان در پایان این ملاقات از آقای سفیر خواستند تا سلام گرم ایشان را به علمای کشور لبنان ابلاغ کنند.

برچسب ها :
captcha