ارائه خدمات ویژه پاسخگویی از طریق پیام کوتاه  به مراکز علمی

ارائه خدمات ویژه پاسخگویی از طریق پیام کوتاه به مراکز علمی


‌ ‌ ‌ این دفتر آماده ارائه خدمات ویژه از جمله ارسال پیام کوتاه به صورت گروهی ، پاسخگوئی در ساعات خاص و مد نظر مراکز علمی، حوزه های علمیه، دانشگاهها و سایر ارگانها می باشد. ‌  ‌

در پی استقبال مقلدین معظم له از سامانه پاسخگویی پیام کوتاه این دفتر، به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر و سهولت دسترسی مقلدین به احکام شرعی ، این سامانه علاوه بر پاسخگوئی به احکام شرعی ، اقدام به عضو گیری به منظور ارسال آخرین نظرات فقهی معظم له از طریق پیام کوتاه نموده است.

مسؤول سامانه پیام کوتاه دفتر حضرت آیة ‌الله العظمی مکارم شیرازی (مدّ ظله العالی) خاطر نشان کرد:  علاقه مندان برای عضویت میتوانند عدد  10000100  را به سامانه پیام کوتاه دفتر معظم له به شماره  «10000100» ارسال نمائید.

وی در ضمن بیان این نکته که سامانه پیام کوتاه دفتر حضرت آیة ‌الله العظمی مکارم شیرازی (مدّ ظله العالی) ، تنها مرکز فعّال در زمینه پاسخگوئی به احکام شرعی از طریق پیام کوتاه در جهان اسلام است اعلام نمود : این دفتر آماده ارائه خدمات ویژه از جمله ارسال پیام کوتاه به صورت گروهی ، پاسخگوئی در ساعات خاص و مد نظر مراکز علمی، حوزه های علمیه، دانشگاهها و سایر ارگانها می باشد.

جهت هماهنگی و کسب اطلاع  بیشتر شماره تلفن 7837755-0251 از ساعت 8 صبح الی 20 در اختیار عزیزان قرار دارد.  

در ضمن تذکر این مطلب ضروری است که به علت مشکلات فنی شرکت ارائه دهنده‌ خدمات پیام کوتاه پاسخگویی به مشترکین ایرانسل مقدور نمی‌باشد.

جهت آشنائی بیشتر با سامانه پیام کوتاه دفتر حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله العالی) میتوانید به بخش پیام کوتاه سایت مراجعه نمائید.

 

 

برچسب ها :
captcha