دشمن همه توان خود را برای اختلاف افکنی در امت اسلام بکار گرفته است

دشمن همه توان خود را برای اختلاف افکنی در امت اسلام بکار گرفته است


در شرایطی که دشمن همه تلاش خود را برای بهم زدن وحدت مسلمانان و اختلاف افکنی بین شیعیان و اهل سنت بکار گرفته است، در کنار هم بودن مسلمانان و پیروان اهل بیت(ع) تاثیر زیادی دارد‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رمضانی رییس جدید مجمع جهانی اهل بیت(ع) و هیات همراه، با تبریک انتصاب وی به این مسؤولیت مهم، تصریح کردند: شما بحمدلله با این عرصه آشنا هستید و به خوبی به لوازم و اقتضائات آن واقفید، امیدواریم بتوانید در این مسؤولیت منشا خیر باشید، ما نیز برای موفقیت شما دعا می کنیم.

معظم له در ادامه همگرایی، همدلی و اتحاد مسلمانان و بویژه پیروان مکتب اهل بیت(ع) را امری مهم خوانده و تاکید کردند: در شرایطی که دشمن همه تلاش خود را برای بهم زدن وحدت مسلمانان و اختلاف افکنی بین شیعیان و اهل سنت بکار گرفته است، در کنار هم بودن مسلمانان و پیروان اهل بیت(ع) تاثیر زیادی دارد.

ایشان فرمودند: شما در این عرصه تجارب خوبی دارید، ضمن این که از این تجارب حتما استفاده می کنید، اما به این مقدار بسنده نکنید و با تشکیل اتاق فکری طرح های ابتکاری داشته باشید.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی افزودند: خوشبختانه شیعه سرمایه های ارزشمندی همچون عاشورا، اربعین، غدیر و امثال اینها را دارد، روی این سرمایه ها می توان تکیه کرد و همه ظرفیت ها را برای اتحاد و همگرایی بیشتر مسلمانان و بویژه پیروان مکتب اهل بیت(ع) بسیج کرد.

معظم له یادآورشدند: عاشورا و اربعین در سرتاسر جهان گسترش خوبی پیدا کرده است، اما از جنبه های فرهنگی آن نباید غفلت شود؛ در این عرصه نیاز به کار و برنامه ریزی بیشتر احساس می شود، شما می توانید در این عرصه اتاق فکری را تشکیل دهید و جنبه های فرهنگی اربعین و عاشورا را مورد توجه قرار دهید.

ایشان در پایان اطلاع رسانی فعالیت ها و اقدامات مجمع جهانی اهل بیت(ع) را به مسؤولان این مجمع توصیه و برای آنان در تداوم این مسیر آرزوی توفیق کرد.

captcha