مردم با حضور پرشور در راهپیمایی جواب محکمی به دشمنان دادند

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی جواب محکمی به دشمنان دادند


الحمدلله راهپیمایی 22 بهمن با آبرومندی تمام برگزار شد و باید از این مردم آگاه و بصیر تشکر کرد‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند.

ایشان افزودند: الحمدلله راهپیمایی 22 بهمن با آبرومندی تمام برگزار شد و باید از این مردم آگاه و بصیر تشکر کرد، دشمنان قبل از راهپیمایی پیوسته مردم را از حضور نهی می کردند و فشار می آوردند اما مردم بر خلاف خواسته دشمن بیش از سال های قبل حضور پیدا کردند.

معظم له با بیان این که مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی جواب محکمی به دشمنان و بدخواهان دادند، اظهار داشتند: باید قدر این مردم را دانست و از آن ها تشکر کرد که چنین حماسه‌ای آفریدند.

ایشان ادامه داد: مردم توانستند در این شرایط حساس دشمن را نا امید کنند، البته دشمنان سعی می کنند که اخبار این حضور پرشور را مخفی کرده و در دنیا منتشر نکنند اما بالاخره منتشر می شود و گزارش‌ها می‌رسد و می‌فهمند که در دنیا چه خبر است.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی تأکید کردند: واقعا کار مهمی انجام شد و بنده وقتی مشاهده کردم متوجه شدم که با سال گذشته بسیار تفاوت داشت، امیدواریم خداوند شر اشرار را از ملت ایران و مسلمانان دنیا برطرف بگرداند.

captcha