راهکاری جدید برای پرداخت وجوهات شرعیه

راهکاری جدید برای پرداخت وجوهات شرعیه


با توجه به درخواست های مکرر مقلدین و اشکالات مقطعی که در سیستم پرداخت آنلاین ایجاد می شود در اقدامی جدید امکان پرداخت وجوهات شرعیه با استفاده از خدمات مبتنی بر وب یکی از بانک ها ایجاد گردید.‌

پرداخت وجوهات شرعیه همچون سایر واجبات همیشه از دغدغه های ملتزمین به احکام و دستورات شرعی است. به همین منظور مراجع عظام تقلید که موظف به دریافت و هزینه کردن آن مبالغ مطابق با دستورات شرع هستند بر خود لازم می بینند که پاسخگوی این دغدغه باشند.

استفاده از راهکار های نوین که توسط مهندسین فناوری اطلاعات برنامه ریزی می شود این امر را تسهیل می کند و دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مد ظله که با توجه به منویات معظم له همیشه در این عرصه پیشرو بوده است، از این راهکارها جهت ارائه خدمات بهتر به مکلفین بهره برده است.

در این راستا مراجع عظام تقلید، جهت تسهیل اینگونه خدمات به استفاده از فن آوری های روز نگاه ویژه ای داشته اند. استفاده از پرداخت های بانکی، دستگاه های pos و پرداخت آنلاین وجوهات از جمله این خدمات است.

با توجه به درخواست های مکرر مقلدین و اشکالات مقطعی که در سیستم پرداخت آنلاین ایجاد می شود در اقدامی جدید امکان پرداخت وجوهات شرعیه با استفاده از خدمات مبتنی بر وب یکی از بانک ها ایجاد گردید.

کاربران می توانند با مراجعه به آدرس زیر از این خدمت نوین بهره ببرند.

https://enazr.bankmellat.ir/enazr/payment/DoPayment.aspx?ItemId=91

خدمتگزاران شما در پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له، همچون گذشته منتظر دریافت پیشنهادات و انتقادات همیشه سازنده شما هستند و درگاه تماس با ما برای این منظور آماده شده است.

 

برچسب ها :
captcha