ایران نخستین کشور در عرصه مبارزه با تروریسم است

ایران نخستین کشور در عرصه مبارزه با تروریسم است


موضوع بهداشت، درمان و امور پزشکی از مسائل مهم و دارای اولویت است و اگر اولویت‌ها سر جای خودشان باشند، مشکلات و تنگنا‌ها برطرف می‌شود‌

حضرت آیت‌الله العظمی ناصر مکارم‌ شیرازی صبح امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهره‌‌برداری از بیمارستان فرقانی قم را مورد توجه قرار دادند و بیان داشتند: با بهره‌برداری این بیمارستان گره‌ای از مشکلات بهداشت و درمان قم باز می‌شود و توجه صورت گرفته به این بخش قابل تقدیر است.

ایشان با اشاره به اینکه شهر قم مرکز جهان تشیع بوده و سالانه میلیون‌ها نفر به این شهر تردد می‌کنند، خاطرنشان کردند: خدمت به شهر مقدس قم خدمت به جهان تشیع است و همانگونه که قم خدمات بسیار ارزشمندی را به جامعه ارائه می‌دهد باید به این شهر توجه شود.

معظم له با اشاره به احداث پروژه‌های بیمارستانی دیگر در قم تصریح کرد: افزوده شدن 800 تخت بیمارستانی تا پایان دولت به قم بسیار ارزشمند است.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به اینکه وضعیت بیمارستان‌ها نسبت به گذشته بهبود یافته و مردم نیز رضایت بهتری دارند و از مردم نیز هزینه‌های کمتری دریافت می‌شود، افزود: البته در بخش بیمه‌ها مشکلاتی وجود دارد و خدمات رسانی آنچنان که انتظار است، نیست.

ایشان یادآور شدند: وقتی بیمه‌ها پول را از مردم سر موقع دریافت می‌کنند باید مطالبات را نیز سر موقع پرداخت کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

معظم له با اشاره به اینکه باید اولویت‌ها مشخص شده و پیگیری شود، خاطرنشان کردند: موضوع بهداشت، درمان و امور پزشکی از مسائل مهم و دارای اولویت است و اگر اولویت‌ها سر جای خودشان باشند، مشکلات و تنگنا‌ها برطرف می‌شود.

ایشان در خصوص راه‌اندازی بیمارستان جمکران نیز گفتند: امیدواریم که ساخت این بیمارستان به خوبی دنبال شده و این بیمارستان نیز به بهره‌برداری برسد.

معظم له در بخش دیگری از سخنان خود به حضور وزیر امور خارجه انگلیس در اجلاس شیوخ عرب اشاره کردند و یادآور شدند: این اقدامات برای این است که بتوانند از عرب‌ها پول بگیرند.

آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی بیان کردند: ایران در عرصه مبارزه با تروریسم نخستین کشوری است که از مبارزه با تروریسم سخن گفته و عمل می کند. با این حال، با کمال وقاحت غربی ها ایران را طرفدار تروریسم می خوانند. هنگامی که اخلاق و وجدان و تقوی حاکم نباشد، نتیجه همین است.

captcha