پیام تسلیت معظّم له به مناسبت شهادت حجت الإسلام علی خلیلی (طاب ثراه)

پیام تسلیت معظّم له به مناسبت شهادت حجت الإسلام علی خلیلی (طاب ثراه)


شهادت روحانی مجاهد حجت الإسلام آقای علی خلیلی (طاب ثراه) را به همه پویندگان راه حق تسلیت می گویم. این روحانی مجاهد، در راه دو فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر به دست اراذل و اوباش شربت شهادت نوشید‌

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِنَّ الَّذینَ یَکْفُرُونَ بِآیاتِ اللهِ وَ یَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیْرِ حَقٍّ وَ یَقْتُلُونَ الَّذینَ یَأْمُرُونَ بِالْقِسْطِ مِنَ النّاسِ فَبَشِّرْهُمْ بِعَذابٍ أَلیمٍ (آل عمران /21)

شهادت روحانی مجاهد حجت الإسلام آقای علی خلیلی (طاب ثراه) را به همه پویندگان راه حق تسلیت می گویم. این روحانی مجاهد، در راه دو فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر به دست اراذل و اوباش شربت شهادت نوشید. قرآن مجید در آیه فوق قتل اینگونه مجاهدان را همردیف کفر و کشتن پیامبران الهی دانسته و قاتلان را تهدید به عذاب الیم الهی می کند. پویندگان راه امام حسین (علیه السلام) و شهیدان راه کربلا هرگز از اینگونه شهادتها نمی هراسند و از میدان امر به معروف و نهی از منکر دور نمی شوند و آنرا مایه ی افتخار خود و طایفه ی خود می دانند. اینجانب شهادت این مجاهد بزرگوار را به حضرت ولی عصر (عج) و به خانواده او و تمام مجاهدان راه خدا تبریک و تسلیت می گویم، و همه انتظار دارند قوه قضائیه در اسرع وقت قاتل یا قاتلان را به سزای خود برسانند و هیچ گونه تسامح و تساهل روا ندارند.

روحش شاد و قرین رحمت واسعه الهی باد

1393/01/05

برچسب ها :
captcha