کتاب احکام ویژه و کتاب مفاهیم تحریف شده بر روی سایت قرار گرفت

کتاب احکام ویژه و کتاب مفاهیم تحریف شده بر روی سایت قرار گرفت


کتاب احکام ویژه تألیف حجت الإسلام وحید علیان نژاد و کتاب مفاهیم تحریف شده تألیف حجت الإسلام مهدی دربانی بر روی سایت قرار گرفت‌

مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظلّه) اعلام کرد در کتاب احکام ویژه، نظرات فقيه عاليقدر جهان تشيّع حضرت آيت الله العظمى مكارم شيرازى (مدظلّه) پيرامون ششصد مسئله مورد نياز می باشد كه به‌ دستور معظّم‌له تهيه و تنظيم گرديده است.

از مهمترين دلايل گردآورى اين مجموعه دستيابى آسان شما عزيزان به مسائل شرعى مورد نياز است، بدون مبالغه مى‌توان گفت با مطالعه اين كتاب پاسخ بسيارى از سؤالات شرعى را كه در ذهن داريد به دست خواهيد آورد. لازم به ذكر است گلچين شدن مطالب اين كتاب از بين هزاران سؤال شرعى حاصل سال‌ها تجربه وبررسى كارشناسانه درمورد نيازهاى فقهى جامعه امروز بوده است.

ایشان در ادامه افزودند: کتاب مفاهیم تحریف شده نیز برگرفته از سخنان مرجع عالیقدر حضرت آيت الله العظمى مكارم شيرازى (مدظلّه) در ماه مبارک رمضان می باشد که به بیان انحراف در برخی از مفاهیم مهم اسلامی پرداخته و در عین حال که محتوای بالایی دارد به صورت خلاصه تهیه شده است که مناسب علاقه مندان مطالعه و جوانان خواهد بود و با همّت انتشارات امام علی بن ابی طالب علیه السلام به زیور طبع آراسته شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

برچسب ها :
captcha