نقشه دشمن براندازی نظام است نه جلوگیری از دستیابی ایران به بمب اتم/ فرزندان انقلاب اجازه نفوذ را به دشمن نخواهند داد

نقشه دشمن براندازی نظام است نه جلوگیری از دستیابی ایران به بمب اتم/ فرزندان انقلاب اجازه نفوذ را به دشمن نخواهند داد


معلوم نیست غربی ها به همین توافقی هم که کرده اند پایبند باشند، اما به هر حال به دنبال نفوذ از طریق توافق هستند؛ دولتمردان، رسانه ها و صدا و سیما و حوزه های علمیه مراقب باشند، نقشه دشمن پیچیده است‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، نسبت به نقشه غرب برای نفوذ در ایران از طریق توافق هسته ای هشدار داد و توصیه‌های مهمی در این زمینه خطاب به دولتمران، جناح های سیاسی و عموم مردم بیان و تاکید کردند: مساله توافق هسته ای سبب شده که اینها طمعی پیدا کنند که بعد از اجرایی شدن آن راه نفوذ در ایران باز شود.

معظّم له تاکید کردند: آنها به دنبال نفوذ از طریق جنگ نرم و عوض کردن نظام هستند، این خیال خام برای آنان پیدا شده و به این موضوع نیز تصریح کرده اند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی تصریح کردند: همه جناح ها بیدار شوند، نقشه دشمنان و غرب را بدانند، نقشه آنها این نیست که ما بمب اتم نسازیم، نقشه آنها براندازی است، مراقب باشیم.

ایشان با تاکید بر این که هوشیاری و بیداری فوق العاده لازم است، فرمودند: آنها برای ورود و نفوذ به دنبال گزینه نظامی نیستند، اینها بلوف و رجزخوانی بی محتوا است، عمده چیزی که به آن دل بسته اند متزلزل کردن پایه های اعتقادی و نشر مفاسد اخلاقی است.

این مرجع عالیقدر با تاکید بر این که پشتوانه انقلاب دین و مذهب است، اظهار داشتند: این که برخی بی خبران گفتند حالا یک مقدار موی زن پیدا باشد، آسمان به زمین نمی آید؛ بحث این حرف ها نیست، سخن این است که دشمنان به دنبال متزلزل کردن اعتقادات و اخلاق مردم و براندازی نظام هستند و می خواهند ما را به جمعیتی سست و بی اراده تبدیل کنند که از هیهات من الذله در آنها خبری نباشد.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی بیان کرد: برخی اخیراً گفته اند حجاب مثل روزه است؛ اینها از نقشه های دشمنان غافل هستند و یا این که خود را به غفلت زده اند، نباید زمینه ساز این سیاست اجنبی باشیم.

معظّم له افزودند: معلوم نیست غربی ها به همین توافقی هم که کرده اند پایبند باشند، اما به هر حال به دنبال نفوذ از طریق توافق هستند؛ دولتمردان، رسانه ها و صدا و سیما و حوزه های علمیه مراقب باشند، نقشه دشمن پیچیده است.

ایشان فرمودند: تمام ماهواره های خود را در همین مسیر به راه انداخته اند، باید مراقب باشیم خدا نکند یک وقت چشم باز کنیم و ببینیم کار از کار گذشته است؛ البته فرزندان انقلاب اجازه نخواهند داد آنها به این نقشه شوم شان برسند کما این که تا به حال اجازه نداده اند، اما به هر حال بیداری و هوشیاری کامل لازم است.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پایان تصریح کردند: امیدواریم خداوند آنهایی که نقشه های دشمنان با این صراحت را نمی بییند، بیدار کند و به همة ما وحدت، همدلی و همزبانی برای مقابله و محو نقشه های دشمنان عنایت بفرماید.

برچسب ها :
captcha