از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی تقدیر شد

از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی تقدیر شد


در پنجمین نمایشگاه و جشنواره رسانه های دیجیتال، در بخش برترین پایگاه مروج اسلام و معارف اهل بیت (علیهم السلام)، از "پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی" به عنوان رتبه اول تقدیر شد‌

نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال همه ساله در مصلای بزرگ تهران برپا می‌شود. در این نمایشگاه دستگاهها، نهادها، شرکت‌ها و... داخلی و خارجی فعال در زمینه‌ رسانه‌های دیجیتال، آثار و تولیدات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.
در اختتامیه پنجمین نمایشگاه و جشنواره رسانه های دیجیتال، در بخش برترین پایگاه مروج اسلام و معارف اهل بیت (علیهم السلام)، از "پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی" به عنوان رتبه اول تقدیر شد.
پنجمین جشنواره بین‌ المللی رسانه‌های دیجیتال با برگزاری در 9 بخش، نرم‌افزارهای رسانه‌ای، نرم‌افزارهای موبایل، بازی‌های رایانه‌ای، پایگاه‌ های اینترنتی و وبلاگ‌ها، هنرهای دیجیتال، بین‌الملل، تولیدات مراکز فرهنگی، تولیدات رسانه‌های دیجیتال دانش‌ آموزی و پژوهش، فناوری در رسانه‌ های دیجیتال که از چهاردهم تا بیست و چهارم مهرماه دایر بود، به کار خود پایان داد.
 در مراسم اختتامیه این نمایشگاه مسوولان برگزاری با اشاره به این ‌که 32 هزار و 405 اثر در 148 کارگروه تخصصی و در قالب 9 بخش اصلی، مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کردند که از میان 500 اثر نامزد منتخب که از مرحله‌ی بررسی کارگروه‌ های تخصصی به مرحله‌ی بعدی راه پیدا کرده بودند، پس از برگزاری جلسات دفاعیه با حضور هیات‌های داوری و انتخاب تعداد 231 اثر به عنوان آثار برگزیده‌ی نهایی انتخاب شدند.
206 برگزیده در مراسم 21 مهرماه در مصلای تهران معرفی شدند و در مراسم اختتامیه‌ی نهایی 25 برگزیده به نمایندگی از تمامی فعالان این حوزه و برگزیدگان این دوره از جشنواره جوایزی را دریافت کردند.

برچسب ها :
captcha