راه اندازی سیستم پاسخگوئی آنی و هوشمند به پیامک مقلدین

راه اندازی سیستم پاسخگوئی آنی و هوشمند به پیامک مقلدین


در این سیستم مقلدین با ارسال یک پیام خالی (بدون متن) به شماره 10000100 به صورت خودکار وارد چرخه پاسخگوئی آنی شده و از احکام مورد نیاز و فوری با توجه به موقعیت زمانی لحظه ارسال مطلع می شوند‌

مسئول سامانه پیام کوتاه دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان این نکته که با توجه به نیاز فوری مقلدین به اطلاع از احکام خاص در ساعات مختلف شبانه روز به صورت آنی و در لحظه، تصمیم بر راه اندازی سیستم پاسخگوئی آنی و هوشمند در کنار برنامه های سابق گرفته شد.
در این سیستم مقلدین با ارسال یک پیام خالی (بدون متن) به شماره 10000100 به صورت خودکار وارد چرخه پاسخگوئی آنی شده و از احکام مورد نیاز و فوری با توجه به موقعیت زمانی لحظه ارسال مطلع می شوند. 
حجت‌الاسلام وحید علیان ‌نژاد افزود : این خدمت جدید در آستانه میلاد مسعود حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) و با توجه به مصادف شدن این ایام با مراسم باشکوه و معنوی اعتکاف و وقوع پدیده ماه گرفتگی در هفته جاری آغاز به کار نموده است.
وی در مورد استقبال مقلدین از این سامانه گفت: استقبال مردم روز به روز بیشتر می شود و روزانه به طور میانگین به 2000 سوال پاسخ داده می شود که 200 تا 300 نفر برای اولین بار با سامانه ما ارتباط برقرار می کنند. و مجموعا  در سال 89 به بیش از ششصد هزار سوال پاسخ داده شد که نشان دهنده رشد 300 درصدی نسبت به سال 88 می باشد.
وی افزود: در حال حاضر همچنان با مشکل عدم پشتیبانی خطوط ایرانسل روبرو هستیم؛ و به همین علت تا اطلاع ثانوی تنها سوالات مشترکین خطوط همراه اول را دریافت می نمائیم. البته پیگیریهای لازم از طرف ما انجام شده است ولی با توجه به اینکه مشکل باید توسط شرکتهای رهیاب و ایرانسل مرتفع گردد نمی توانیم زمان دقیق برطرف شدن مشکل را پیش بینی کنیم.
لازم به ذکر است مقلدان معظم له در ایران می‌توانند با ارسال سوالات شرعی خود از طریق پیام کوتاه به شماره « 10000100 » (از سراسر کشور بدون نیاز به پیش شماره) حداکثر ظرف مدت 24 ساعت جواب را دریافت نمایند؛ و مقلدان معظم له در خارج از کشور که با زبان فارسی آشنائی ندارند می توانند سوالات خود را به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسه، روسی، آذری و اردو به شماره «9373006220» با پیش شماره «0098» ارسال کنند

برچسب ها :
captcha