محکومیت اهانت شبکه تلوزیونی الجزیره

محکومیت اهانت شبکه تلوزیونی الجزیره


حضرت آیت‌الله سیستانی سد محکمی در برابر دشمنان عراق و حلقه اتصال اقوام مختلف در این کشور است.‌

آیت ‌الله العظمی مکارم شیرازی صبح امروز، دوشنبه، هفدهم اردیبهشت ماه در درس خارج خود اهانت شبکه تلویزیونی الجزیره به مرجعیت عراق را محکوم کردند.
ایشان دین را یکی از موانع بزرگ بر سر راه استکبار جهانی و مزدوران آن‌ برای رسیدن به اهداف شوم خود عنوان کرده و افزودند: از آنجا که مرجعیت پاسدار و پرچمدار دین است، اهانت به مراجع با هدف از بین بردن جایگاه دین و برداشتن این مانع از سر راه صورت می‌گیرد.
آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی در ادامه اظهار داشتند: جای تعجب نیست رسانه‌ای که بخش زیادی از سهام آن برای افراد مشکوک است به مرجعیت شیعه در عراق اهانت کند.
معظم له با ابراز خرسندی از محکوم شدن این اقدام از سوی شخصیت‌ها و جریان‌های گوناگون خاطرنشان کردند: دشمنان باید بدانند هرچه بیشتر به مرجعیت حمله کنند، رویکرد مردم به این نهاد دینی افزایش می‌یابد، چرا که مردم احساس می‌کنند این مراجع هستند که در برابر طمع‌ورزی و زورگویی‌های استکبار ایستاده‌اند.
ایشان مراجع تقلید را پشتیبانان دین و اسلام خوانده و فرمودند: حضرت آیت‌الله سیستانی سد محکمی در برابر دشمنان عراق و حلقه اتصال اقوام مختلف در این کشور است.
معظم له در پایان با محکوم کردن این حرکت ناپسند، به تفرقه‌افکنان هشدار دادند تا در دام ترفند‌های دشمنان گرفتار نشوند و آنچه را که تاکنون بارها تجربه کرده‌اند، انجام ندهند که «من جرّب المجرّب حلت به الندامه».

 

برچسب ها :
captcha