تاکید معظم له بر همکاری تمامی دستگاه ها با راهنمایی و رانندگی

تاکید معظم له بر همکاری تمامی دستگاه ها با راهنمایی و رانندگی


باید کاری کنید که نهادها از جمله دستگاه قضایی و صدا و سیما و رسانه ها و دیگر ارگان های ذیربط نیز با شما همکاری کنند و این مشکلات تنها با همکاری همه دستگاه ها حل خواهد شد‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار سردار محمد مؤمنی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، با ابراز خرسندی از کاهش آمار تلفات سوانح رانندگی در کشور، از اقدامات این نهاد خدمات رسان در این ارتباط قدردانی کرد.
 ایشان با بیان اینکه این مهم ذخیره یوم المعاد شما خواهد بود، تصریح کردند: امیدواریم این راه را با ابتکارات تازه ادامه دهید چراکه مشکلات زندگی بن بست ندارد و راه حل هایی وجود دارد و باید بگردیم و آنها را پیدا کنیم.
 معظم له با تاکید بر اینکه شما باید با ابتکارات جدید مسیری را که آغاز کرده اید ادامه دهید، یادآورشدند: انجام کارهای فرهنگی در این راستا بسیار مهم است و حتما شما نیز نسبت به مساله توجه دارید، اما ضروری است بیشتر توجه شود، ما هم باید در این عرصه به شما کمک کنیم و به مردم توصیفه نماییم و مردم و رانندگان نیز همکاری لازم را داشته باشند.
 ایشان با بیان اینکه مردم باید ملتزم به قوانین باشند تا جان خودشان و دیگران به خطر نیفتد، تصریح کردند: گاهی مشاهده می شود که مردم از روی خط عابر پیاده عبور نمی کنند، یا رانندگان نسبت به رعایت قوانین بی توجه هستند و همین مساله نیز مشکلاتی را برای خانواده ها، دیگران و جامعه ایجاد می کند.
 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید بر فرهنگ سازی لازم در این خصوص، ابرازداشتند: یکی از مشکلات، مشکل عظیم موتورسواران است که بعضاَ خود را ملتزم به هیچ یک از قوانین نمی دانند و حوادثی را برای خود و دیگران به وجود می آورند.
 ایشان با تاکید بر ساماندهی و پیدا کردن راه حل برای حل مشکل موتورسواران تصریح کردند: باید راه حلی پیدا کرد که این گونه با جان خود و دیگران بازی نکنند و بایستی در این عرصه کار فرهنگی و انضباطی بیشتری از سوی همکاران شما صورت گیرد.
 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی تاکید کردند: باید کاری کنید که نهادها از جمله دستگاه قضایی و صدا و سیما و رسانه ها و دیگر ارگان های ذیربط نیز با شما همکاری کنند و این مشکلات تنها با همکاری همه دستگاه ها حل خواهد شد.
 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پایان ماموران راهنمایی و رانندگی را به برخورد خوب و محبت آمیز با مردم توصیه کرده و با مؤثر توصیف کردن این شیوه خاطرنشان کردند: برخورد خوب با مردم به این معنا نیست که به قوانین بی توجهی شود و زیرپا گذاشته شود.
در ابتدای این دیدار سردار مؤمنی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گزارشی از فعالیت ها و اقدامات مربوطه و همچنین طرح های نوروزی ارائه کرد و از کاهش آمار کشته و مجروحان تصادفات جاده ای در سال جاری خبر داد و رهنمودهای مراجع تقلید را در این راستا راهگشا توصیف کرد

برچسب ها :
captcha