بهترین تشکر ازمردم، تشکر عملی و رفع مشکلات آنان است

بهترین تشکر ازمردم، تشکر عملی و رفع مشکلات آنان است


باید از مردمی که رأی دادند تشکر کرد و بهترین تشکر، تشکر عملی است. تشکرهای لفظی تشریفاتی است، تشکر اصلی همان عمل است که با توجه به سوابقی که در قم دارید، دردها و درمان ها را می شناسید و به کمک دیگر نمایندگان محترم قم آن ها را برطرف نمایید‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار آقای امیرآبادی نماینده منتخب مردم قم در دورة نهم مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به ایشان به سبب انتخابشان به عنوان نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزودند: باید از مردمی که رأی دادند تشکر کرد و بهترین تشکر، تشکر عملی است. تشکرهای لفظی تشریفاتی است، تشکر اصلی همان عمل است که با توجه به سوابقی که در قم دارید، دردها و درمان ها را می شناسید و به کمک دیگر نمایندگان محترم قم آن ها را برطرف نمایید.
ایشان در ادامه به بعضی از مشکلات مهم شهر قم اشاره کرده و فرمودند: چند طرح در قم ناتمام و نیمه کاره است که مانند استخوانی در میان زخم ها مانده است از جمله پروژه حرم تا حرم، پروژه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها).
معظم له پروژه آبرسانی به شهر قم را از دیگر طرح های ناتمام برشمرده و افزودند: پروژه آب رسانی به شهر قم هنوز ناتمام و ناقص است که باید برطرف گردد.
ایشان از دیگر طرح های ناتمام شهر قم، به طرح منوریل اشاره کرده و افزودند: این طرح مخالفان جدی دارد که از جلوی حرم به این صورت عبور داده شود، جلوی دید مسجد امام، دارالشفاء، فیضیه، حرم و مسجد اعظم را می گیرد. امروز بدون توجه کار می کنند، ولی فردا مجبور به تخریب خواهند شد.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در ادامه به بحث فضای سبز شهری اشاره کرده و فرمودند: باید فضای سبز شهری بازسازی شود، باغ های بسیاری از بین رفته، که باید جبران شود. قم برای جلوگیری از گرد و غبار و تنفس شهری به این فضاهای سبز نیاز دارد.
ایشان در ادامه به مسأله ترافیک اشاره کرده و فرمودند: مسأله ترافیک در قم یک مسأله بدی شده است. تمام کوچه ها پارکینگ ماشین شده، و باید برای آن فکری کرد.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در ادامه به مسأله بیکاری و تورم اشاره کرده و افزودند: البته بیکاری و تورم در کل کشور ست ولی در قم بیشتر است.
ایشان به ارائه خدمات شهری به زائرین در قم اشاره کرده و فرمودند: در سال حدود پانزده تا بیست میلیون زائر به شهر قم می آید که هنوز برای اینها خدمات کافی نیست. شهر قم یکی از مراکز مهم جهان اسلام است، حوزه علمیه، حرم حضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران و اینها امتیازاتی است که مسئولیت شما را سنگین می کند که با همکاری سایر نهادها و دیگر نمایندگان محترم قم مشکلات قم را بررسی و برطرف نمایید.

 

برچسب ها :
captcha