با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، مردم پایبند به دین، اصل نظام و کشور هستند

با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، مردم پایبند به دین، اصل نظام و کشور هستند


مسئلۀ قیمت مسکن و اجاره بهای آن به مشکل بغرنجی تبدیل شده و افزایش چند برابری پیدا کرده است که دولت باید برای آن تدبیری بیندیشد‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با رئیس جمهور، با تسلیت ایام عزاداری ماه محرم و صفر، ایجاد امید در جامعه را سبب پیشرفت دانسته و خطاب به رئیس جمهور فرمودند: اینکه شما در تمام مسائل، با امید و اتکال به خداوند صحبت می کنید، نکتۀ ارزنده ای است.

ایشان تورم و معیشت را از دغدغه های اصلی مردم بیان کرده و فرمودند: مردم می خواهند آثار فعالیت های دولت را در سفره شان ببینند.

معظم له قیمت های ناپایدار کالاها، وابستگی به دلار و بی انصافی برخی از کسبه را از جمله عوامل گرانی برشمرده و تأکید کردند: باید وابستگی قیمت ها به دلار را از بین برد و هر چه اتکاء به دلار کمتر شود، آثار آن بر سفره مردم نمایان و سبب رضایت می شود.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به مشکل مسکن اشاره کرده و فرمودند: مسئلۀ قیمت مسکن و اجاره بهای آن به مشکل بغرنجی تبدیل شده و افزایش چند برابری پیدا کرده است که دولت باید برای آن تدبیری بیندیشد. دولت باید به وعده ای که در زمینۀ ساخت مسکن داده، عمل کند که اگر این وعده ها به سرانجام برسد، بسیاری از مشکلات حوزۀ مسکن حل خواهد شد.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در ادامه به مسئلۀ حجاب پرداخته و تأکید فرمودند: باید آنچه مربوط به فرهنگ اسلام است، در کشور رعایت شود.

معظم له افزودند: با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، مردم پایبند به دین، اصل نظام و کشور هستند لذا باید در جهت حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی آنان تلاش و کوشش نمود.

برای مشاهده گزارش تصویری این دیدار کلیک کنید.

captcha