توصيه حضرت آيت الله العظمى مكارم شيرازى(مدّظلّه العالى)  به نمايندگان محترم مجلس شوراى اسلامى (دامت تأييداتهم)

توصيه حضرت آيت الله العظمى مكارم شيرازى(مدّظلّه العالى) به نمايندگان محترم مجلس شوراى اسلامى (دامت تأييداتهم)


خدا نكند مصالح عمومى كشور فداى منافع جناحى شود. مطلعين مى‌ گويند هر روز كه با شك و ترديد سپرى مى‌ شود مبالغ هنگفتى ضرر به كشور وارد مى‌ گردد‌

بسم الله الرحمن الرحيم

با سلام و تحيت؛ در اين ايام، نامه‌هاى زيادى از سوى مردم به دفتر ما مى‌ رسد و تلفن‌هاى زيادى داريم كه مى‌ گويند به نمايندگان محترم مجلس توصيه كنيد مسأله برجام را بيش از اين معطل نكنند، آن را تمام كنند؛ مردم بسيار نگرانند، سزاوار است اين عزيزان در فكر برنامه‌هاى مهم بعدى باشند، ممكن است در برجام بعضى نقاط ضعف باشد كه جمعى از عزيزان نسبت به آن نگرانند، بايد به فكر تدبير و تفسير صحيح آن باشند.

اينجانب علاوه بر تأييد درخواست‌هاى آنها اضافه مى‌كنم، كشور ما يك جزيره امن و امان است كه در وسط يك درياى طوفانى واقع شده است، تمام اطراف ما را طوفان‌هاى ناامنى فرا گرفته، كارى نكنيم كه با اختلافات داخلى اين جزيره امن را ناامن كنيم، ببينيم در سوريه و عراق و يمن و حتى در افغانستان چه مى‌گذرد

خدا نكند مصالح عمومى كشور فداى منافع جناحى شود. مطلعين مى‌گويند هر روز كه با شك و ترديد سپرى مى‌شود مبالغ هنگفتى ضرر به كشور وارد مى‌گردد.

ما مشكلات اقتصادى فراوان و مشكلات سياسى و فرهنگى زيادى داريم كه اگر به آن نپردازيم و با همدلى بيشتر بر اين مشكلات پيروز نشويم آينده نگران‌كننده است.

من براى موفقيت و سربلندى همه شما در حل مشكلات مردم و كشور از صميم دل دعا مى‌كنم.

والسلام عليكم و رحمة الله وبركاته

captcha