در ائتلاف ضد داعش جای مجرم و قاضی عوض شده!

در ائتلاف ضد داعش جای مجرم و قاضی عوض شده!


اینها دست پروردگان خود شما هستند و همه نوع حمایت از آنها به عمل آوردید؛ کمک به جرم، جرم است؛ حالا قاضی شده اید و حکم به انحراف آنها می دهید‌

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم تصریح کردند: خارجی ها، غربی ها و آمریکایی ها برای این که اسلام را بدنام و لکه دار کنند اصرار دارند بگویند دولت اسلامی داعش!

ایشان بیان کردند: در داخل کشور نیز متأسفانه برخی می نویسند و می گویند دولت اسلامی داعش، برای چه این کار را می کنند؟ این ها یک گروه و جمعیت تروریستی هستند که دولتی ندارند و کارشان جز تجاوز به نوامیس مسلمانان، تخریب، ایجاد نا امنی و رعب و وحشت نیست و هیچ سنخیتی با اسلام و آموزه های آن ندارند. این تعبیر آثار بدی برای اسلام و مسلمین دارد.

معظّم له با بیان این که اینها بدترین نوع فحشا را با جهاد نکاح انجام می دهند، یادآورشدند: اخیرا مفتی اعظم عربستان نیز تاکید کرده که اینها از اسلام بیگانه هستند؛ این گروه تروریستی اینقدر رسوایی به بار آورده اند که اینان نیز آنها را بیگانه از اسلام می دانند، اما بازهم متاسفانه در داخل عده ای در رسانه ها سخن از دولت اسلامی داعش می گویند.

معظّم له با اشاره به تشکیل ائتلاف ظاهری موسوم به ائتلاف ضد داعش از سوی آمریکا، فرمودند: عجیب است که جای مجرم با قاضی عوض می شود.

ایشان اضافه کردند: اینها دست پروردگان خود شما هستند و همه نوع حمایت از آنها به عمل آوردید؛ کمک به جرم، جرم است؛ حالا قاضی شده اید و حکم به انحراف آنها می دهید؛ البته دولتمردان ترکیه گفته اند که ما در این ائتلاف شرکت نمی کنیم و هنوز به داعش احتیاج داریم و حتی شنیده شده دفتری هم در ترکیه دارند آنها با صراحت این مسأله را اعلام کرده اند که آن نیز جای تأسف است.

ایشان افزودند: اضافه بر این، شما این گروه را تشکیل داده اید و می خواهید وارد عراق و سوریه شوید، کدام نهاد بین المللی به شما مجوز ورود به کشورهای دیگر را داده است؟

معظّم له ابراز داشتند: معنای این موضوع این است که اینها هیچ قانونی را به رسمیت نمی شناسند، عده ای را از وابستگان خود دورتان جمع کرده اید و به خود اجازه ورود به هر کشوری را می دهید، از اینجا معلوم می شود آنچه برای غربی ها مهم است تنها منافع شان است و دیگران همه قربانی منافع آنها می شوند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ابراز داشتند: در چنین دنیایی نباید فریب الفاظ فریبنده آنها را خورد، امیدواریم خدای متعال دنیا را از شر آنها رهایی بخشد.

برچسب ها :
captcha