امکان دسترسی کامل به احکام روزه از طریق بخش آنی سامانه پیام کوتاه

امکان دسترسی کامل به احکام روزه از طریق بخش آنی سامانه پیام کوتاه


در آستانه ماه مبارک رمضان و به میمنت میلاد حضرت مهدی (علیه السلام) احکام مربوط به ماه مبارک رمضان در بخش پاسخگوئی آنی به صورت کامل بارگذاری شد‌

در آستانه ماه مبارک رمضان و به میمنت میلاد حضرت مهدی (علیه السلام) احکام مربوط به ماه مبارک رمضان در بخش پاسخگوئی آنی به صورت کامل بارگذاری شد.

بخش آنی سامانه پیام کوتاه  دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله العالی) در سال گذشته راه اندازی گردید و پاسخگوی بیش از 250000 سوال مقلدین در موضوعات مختلف (حجاب و عفاف، احکام عزاداری، احکام پزشکی، اعتکاف، احکام مربوط به نوروز، انتخابات، تقلید، وضو، غسل، تیمم ، اموات، نماز) بود؛ و پیش بینی می شود به یاری خداوند تا قبل از ماه محرم تمامی احکام مورد نیاز مقلدین به طور کامل بارگذاری گردد.
لازم به ذکر است: پاسخگویی از طریق این سامانه به دو روش صورت می گیرد:
متنی: مقلدین معظم له می توانند متن سوالات شرعی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره 10000100 ارسال نموده و در کمتر از 24 ساعت پاسخ آن را دریافت نمایند .
هوشمند: با ارسال عدد 1 به شماره 10000100 بلافاصله به فهرستی از احکام همراه با شماره مربوطه دسترسی پیدا کرده که با ارسال هر یک از شماره ها، حکم مورد نظر را دریافت خواهند نمود.

تذکر مهم: چنانچه به علت نقص فنی در مدت مذکور پاسخی دریافت نگردید سوال خود را دوباره ارسال نمایند.
  

برچسب ها :
captcha