بیانیه  معظم له در مورد تأسیس مراکز گردشگرى آلوده

بیانیه معظم له در مورد تأسیس مراکز گردشگرى آلوده


اخیراً خبرى توسط خبرگزارى میراث فرهنگى در جرائد انتشار یافت مبنى بر این که یک مجتمع تفریحى ویژه غیر مسلمانان در قشم ساخته خواهد شد که انجام هر گونه کار خلاف شرع اسلام در آن مرکز تفریحى براى غیر مسلمانان جایز است و هدف آن جذب توریست هاى ارمنى و درآمد اقتصادى از این طریق ذکر شده است. این خبر اگر راست باشد واقعاً وحشتناک است چگونه بعضى از غرب زده ها به خود اجازه مى دهند در کشور اسلامى ما به گمان تحصیل درآمد نامشروع محدودى مرکزى آلوده به انواع فسادها به طور رسمى تشکیل دهند.‌

این بى خبران چرا به فکر این نیستند که با ایجاد امکانات مناسب پر جاذبه براى مسلمانان جهان جهت زیارت مراکز زیارتى یا دیدن آثار تاریخى و علمى براى افراد فرهیخته از غیر مسلمانان فراهم آورند.

و عجیب تر این که چنین مرکز کثیفى را مى خواهند به نام ارامنه کشور تأسیس و آنها را بد نام کنند در حالى که ارامنه کشور ما مردمى نجیب و باوقار و علاقه مند حفظ حرمت قوانین اسلامى هستند و بدیهى است چنین مرکز فسادى عملا محدود به غیر مسلمانان نخواهد بود.

به هر حال خوب است افرادى که این خیال هاى خام را در سر مى پرورانند هر چه زودتر از سر خود بیرون کنند که نه علماى اسلام و نه مردم مسلمان کشور ما چنین کار زشتى را تحمل نخواهند کرد. ایجاد جاذبه هاى گردشگرى باید هماهنگ با فرهنگ اسلامى باشد که با خون ده ها هزار شهید آبیارى شده است.

برچسب ها :
captcha