بیانات معظم له در دفاع از اقدام نیروی انتظامی برای مبارزه با بد حجابی

بیانات معظم له در دفاع از اقدام نیروی انتظامی برای مبارزه با بد حجابی


امیدوارم دولت، مجلس، قوه قضاییه و رسانه ها به ویژه صدا و سیما دست به دست هم داده و این وضع را اصلاح نمایند. اصلاح این معضل به نفع تمام خانواده ها است.‌

آیت الله العظمی مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود با حمایت از فعالیت های نیروی انتظامی در برخورد با معضل بد حجابی، از جنجال آفرینی برخی از مطبوعات انتقاد کردند.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی، امروز، اول اردیبهشت ماه در درس خارج فقه خود با اشاره به فعالیت های نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی بیان داشتند: امروز مسأله بدحجابی به یک معضل رسوا کننده تبدیل شده است.
ایشان با بیان جمله ای از یک استاد ایرانی در یکی از دانشگاه های امریکا ادامه دادند: این استاد دانشگاه به من می گفت که من از وضعیت برهنگی و بدحجابی در ایران وحشت دارم. 
معظم له ضمن اعلام حمایت از تلاش های نیروهای انتظامی در مبارزه با معضل بدحجابی فرمودند:
خیراً نیروی انتظامی برای برخورد با این معضل اجتماعی وارد عمل شده است؛ اما متأسفانه برخی از مطبوعات و رسانه ها با ایجاد جنجال می گویند که چرا نیروی انتظامی بااین مسأله برخورد می کند؟
می گوییم، آیا اینها نمی دانند که حجاب جزء ضروریات اسلام است؟ آیا نمی دانند بدحجابی باعث متلاشی شدن خانواده ها و بالا رفتن آمار طلاق و جنایت می شود؟ آیا نمی دانند که حجاب یک مسأله اساسی در اسلام است؟
ایشان با انتقاد از موضع برخی مطبوعات درباره این مسأله خاطر نشان کردند: دولت های غربی چرا با حجاب مبارزه می کنند، چون حجاب یک نقطه اصلی و مرکزی است. آیا مطبوعات و رسانه های ما این مطالب را نمی دانند؟
آیت الله العظمی مکارم شیرازی در ادامه یادآور شدند: همه در برابر معضل بدحجابی مسوول هستند و باید به شکل معقول این مسأله را حل کرد و نباید در حل این مسأله به خشونت متوسل شد.
ایشان با اعلام نارضایتی اقشار مختلف مردم از وضعیت حجاب افزودند: همه مردم از مراجع انتظار دارند و مرتب نیز با ما تماس می گیرند و از وضع کنونی حجاب گلایه مند هستند و از ما می خواهند که در برابر این موضوع، اقدام جدی کنیم.
معظم له در پایان فرمودند: امیدوارم دولت، مجلس، قوه قضاییه و رسانه ها به ویژه صدا و سیما دست به دست هم داده و این وضع را اصلاح نمایند. اصلاح این معضل به نفع تمام خانواده ها است.

برچسب ها :
captcha