افکار عمومی جهان را بر ضد اسرائیل بسیج کنید

افکار عمومی جهان را بر ضد اسرائیل بسیج کنید


یکی از طرق ایستادگی این است که فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به جهان برسانیم، یکی از راه‌ها این است که افکار عمومی جهانیان را بر ضد این جمعیت طاغی و یاغی و بدون قید و بند بسیج کنیم و بهترین راه بسیج افکار عمومی دنیا همین روز قدس است.‌

آیت الله العظمی مکارم شیرازی سه‌شنبه در مدرسه امیرالمؤمنین ـ ع ـ طی سخنانی رژیم صهیونیستی را یاغی‌ترین و طاغی‌ترین دولت جهان عنوان کردند و فرمودند: باید با بسیج افکار عمومی جهان در برابر این رژیم بی‌منطق ایستاد. 

ایشان با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشتند: دشمنی برابرمان قرار گرفته است که معتقد به هیچ منطق و قانونی نیست. این اسرائیل یاغی‌ترین رژیم دنیاست و هیچ کشوری نیست که این قدر یاغی باشد. آیا مصوبات جامعه جهانی را می‌پذیرد؟ نه! تصویب کردند در شهرک‌های فلسطینی‌ها خانه برای یهودی‌ها نساز، گفت می‌سازم، چند سال پیش شورای امنیت در قطع‌نامه‌ای تصویب کرد که زمین‌های فلسطینی‌ها را تخلیه کند ولی نمی‌رود. از او می‌خواهند در زندان‌هایت این جوانان فلسطینی را شکنجه نکن، می‌کند. این دیوار حائل را نساز ولی می‌سازد و پایبند هیچ چیزی نیست. در برابر دشمنی قرار داریم که اهل منطق و قوانین بین‌الملل نیست و دین و وجدان و عقل ندارد.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی خواستار ایستادگی در برابر این دشمن شدند و افزودند: یکی از طرق ایستادگی این است که فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به جهان برسانیم، یکی از راه‌ها این است که افکار عمومی جهانیان را بر ضد این جمعیت طاغی و یاغی و بدون قید و بند بسیج کنیم و بهترین راه بسیج افکار عمومی دنیا همین روز قدس است. این حرکت زحمتی ندارد ولی برکات زیادی دارد. در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار حضرت امام ـ ره ـ همه مسلمانان که بیش از یک میلیارد نفر هستند همه به نفع فلسطین فریاد بلند کنند و افکار دنیا را بسیج کنند. افکار مردم دنیا در عصر ما نقش دارد اگر دولت‌ها مخالفت هم کنند بی‌آبرو و تنها و منزوی می‌شوند. لذا به این روز قدس باید بها داد و کاری کرد که ان شاء الله امسال صداها قوی‌تر و کوبنده‌تر از سال‌های گذشته شود و اینها را به دنیا معرفی کند.

برچسب ها :
captcha