ارائه آزمایشی نسخه جدید سایت معظّم له

ارائه آزمایشی نسخه جدید سایت معظّم له


این نسخه دارای فضای تعاملی بوده و با دارا بودن گرافیکی جدید و امکانات فنی مناسب، از امنیت بالایی برخوردار است‌

در ظل توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و پس از ماهها تلاش و کوشش اعضای مرکز فناوری اطلاعات پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله العالی) ، نسخه جدید (آزمایشی) زبان فارسی این پایگاه در دسترس مراجعین قرار گرفت.
این نسخه دارای فضای تعاملی بوده و با دارا بودن گرافیکی جدید و امکانات فنی مناسب ، از امنیت بالایی برخوردار است و از مهمترین خصوصیات سایت جدید، استفاده از نمادهایی است که نشانه فرهنگ اصیل شیعی می باشد، قابلیت رسپانس به منظور سهولت استفاده از مطالب سایت در اندازه های مختلف (رزولیشن) متناسب با مرورگر تلفن های هوشمند و تبلت، ارائه جستجوی سریع و ساده و دسترسی آسان به بخشهای مختلف اشاره نمود.
بخشهای جدیدی در این نسخه آزمایشی ارائه شده است. البته تمامی خدمات سایت قبلی زبان فارسی و بقیه زبانها همچنان در دسترس قرار دارد.
در ضمن فرمی جهت دریافت نظرات مخاطبین در مورد سایت آزمایشی طراحی گردیده است؛ امیدواریم با یاری خداوند و با استفاده از نظرات ارائه شده بتوانیم کیفیت ارائه مطالب را بهبود بخشیم.
لازم به ذکر است که در فرایند انتقال مطالب سایت قبلی به سایت جدید احتمال بروز مشکلات جزئی و یا قطعی مقطعی سایت اجتناب ناپذیر خواهد بود .
امید است مقلدین معظم له ، مراجعین و علاقه مندان به این پایگاه اطلاع رسانی با انتقال نظرات  سازنده خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نموده و پوزش ما را از نارسایی های احتمالی پذیرا باشند.
برای انتقال نظرات از بخش « تماس با ما » و یا از طریق تکمیل فرم نظر سنجی اقدام نمایید.

لینک سایت آزمایشی
راهنمای سایت آزمایشی

 

برچسب ها :
captcha