پيام آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد حادثه اسفناك سربريدن جمعى از مسيحيان به وسيله داعش

پيام آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد حادثه اسفناك سربريدن جمعى از مسيحيان به وسيله داعش


ما ضمن محكوم ساختن شديد اين عمل، به جهان غرب هشدار مى‌دهيم كه هرگونه كمك به اين گروه ستمكار و وحشى را قطع كنند كه عواقب سوء آن دامن همه را خواهد گرفت.‌

بسم الله الرحمن الرحيم

خبر وحشتناكى ديروز در جهان منتشر شد كه همه عقلاى جهان را از پيروان مذاهب مختلف سخت متأثر ساخت و آن سر بريدن بيست نفر از مسيحيان به دست وحشيان داعش بود.

ما ضمن محكوم ساختن شديد اين عمل، به جهان غرب هشدار مى‌دهيم كه هرگونه كمك به اين گروه ستمكار و وحشى را قطع كنند كه عواقب سوء آن دامن همه را خواهد گرفت.

هنگامى كه در اخبار مى‌خوانيم كه خاخام يهودى اسرائيلى مى‌گويد: داعش هديه الهى است كه خداوند به ما داده تا مخالفان اسرائيل را نابود كند و هنگامى كه يكى از سياست‌مداران معروف آمريكا مى‌گويد: بهترين گزينه آن است كه پاى داعش به بغداد برسد و تمام شيعيان را به قتل برساند؛ با توجه به اين اخبار روشن مى‌شود چه كسانى اين مار خطرناك را در آستين خود پرورش مى‌دهند و توجه ندارند كه دامن خودشان را هم خواهد گرفت.

به هر حال اميدواريم به زودى قاتلان اين گروه از مسيحيان دستگير و شديداً مجازات شوند و پيروان همه اديان آسمانى براى دفع اين گروه شرور دست به دست هم دهند.

زمانى سخن از قتل شيعيان بود، بعد سخن از قتل علماى اهل سنت شد، اكنون سخن از كشتار بى‌رحمانه مسيحيان است، فردا سخن از ديگران هم به ميان خواهد آمد.

اميدواريم همه بيدار شوند و عاقلانه فكر كنند.

93/11/27

برچسب ها :
captcha