بیانیه معظم له در مورد اهانت شدید و تخریب بارگاه ملکوتی عسگرین علیهما آلاف التحیة والثناء

بیانیه معظم له در مورد اهانت شدید و تخریب بارگاه ملکوتی عسگرین علیهما آلاف التحیة والثناء


به نظر می رسد این توطئه ادامه توطئه اهانت به ساحت قدس پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم باشد، مخصصواً اشغالگران و دشمنان عراق بعد از شکست در انتخابات آن کشور برای ایجاد جنگ داخلی دست به این جنایت عظیم زده اند.‌

بسمه تعالی

انا لله وانا الیه راجعون

اهانت شدید و تخریب بارگاه ملکوتی عسکریین - علیهما آلاف التحیة والثنا - در شهر سامرا موج عظیمی از غم و اندوه ایجاد کرد و همه شیعیان جهان بلکه عموم مسلمین و آزادگان دنیا را در غم و اندوه عمیقی فرو برد.

به نظر می رسد این توطئه ادامه توطئه اهانت به ساحت قدس پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم باشد، مخصصواً اشغالگران و دشمنان عراق بعد از شکست در انتخابات آن کشور برای ایجاد جنگ داخلی دست به این جنایت عظیم زده اند.

شیعیان جهان و عموم مسلمین باید هوشیار باشند و تسلیم توطئه های دشمن نشوند، به یقین همان گونه که در توطئه اول با واکنش شدید جهان اسلام رو به رو شدند در این توطئه نیز محکوم به شکست مفتضحانه خواهند بود.

ما این جنایت عظیم را قویاً محکوم می کنیم و حفاظت از اعتاب مقدسه و مجازات شدید عاملان را از دولت عراق خواهانیم و یقین داریم که در اسرع وقت آن بارگاه ملکوتی به کوری چشم دشمنان اسلام باشکوه تر از سابق برپا خواهد شد، و سبب همبستگی و اتحاد بیشتر عاشقان مکتب اهل بیت علیهم السلام خواهد بود.

قم - دفتر آیة الله العظمی ناصر مکارم شیرازی

3 / 12 / 1384

برچسب ها :
captcha