عاشورای حسینی را بهترین فرصت برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن خواندند.

عاشورای حسینی را بهترین فرصت برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن خواندند.


آیت الله العظمی مکارم شیرازی در درس خارج فقه خود در آستانه ماه محرم طلاب و فضلای حوزه علمیه را به سفر تبلیغی تشویق کردند و فرمودند: دشمن با تمام قوا به میدان آمده است و ما باید با تمام قوا به مصاف او برویم.‌

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در درس خارج فقه خود در آستانه ماه محرم طلاب و فضلای آیت الله العظمی مکارم شیرازی در درس خارج فقه خود در آستانه ماه محرم طلاب و فضلای حوزه علمیه را به سفر تبلیغی تشویق کردند و فرمودند: دشمن با تمام قوا به میدان آمده است و ما باید با تمام قوا به مصاف او برویم.

ایشان بر ضرورت اهمیت به مسایل فرهنگی تأکید کردند و افزودند: دشمن برای شبهه‌افکنی و تخریب مبانی فکری جوانان سرمایه‌گذاری کرده است و عاشورای حسینی بهترین فرصت برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن است. ایشان خاطر نشان ساختند: شرایط بسیار حساس است. نقشه‌های شوم دشمنان را با ذکر مدارک روشن سازید. فلسفه قیام اباعبدالله ـ ع ـ و نتایج و پی‌آمد‌های آن را به اتکای مدارک مسلّم تاریخی تجزیه و تحلیل و مردم را به وحدت و یکپارچگی تحت پرچم اسلام و جمهوری اسلامی دعوت کنید. موقعیت مرجعیت را نیز بیان کنید که اگر مرجعیت عراق نبود، وضع آنجا به شکل دیگری بود.
معظم له به دو روز مهم 22 بهمن و روز انتخابات اشاره کرده و تأکید نمودند: بر همه مردم عزیز ما لازم است که در برابر تهدیدات پی‌درپی دشمن اتحاد و قدرت و مقاومت خود را در این دو صحنه نشان دهند تا دشمن ناکام و مأیوس شود.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی تهدیدهای دشمن را سبب فشردگی صفوف و وحدت هرچه بیشتر امت برشمردند و با اشاره به دروغ‌ها و تهمت‌های بزرگ امریکا فرمودند: من تعجب می‌کنم چرا رییس‌جمهور یک کشور بزرگ این همه دروغ می‌گوید. آن هم دروغ‌های بزرگ، جمهوری اسلامی را حامی تروریسم می‌نامد بی آن که کوچک‌ترین مدرکی ارائه دهد. در نطق سالانه‌اش دروغ می‌گوید. در نطق ماهانه‌اش دروغ می‌گوید، در گفت‌‌وگوی هفتگی خود این دروغ را تکرار می‌کند. اگر منظور، حمایت ایران از ملت مظلوم فلسطین است، آری نه تنها ایران همه انسان‌های آزاده جهان حامی آنها هستند. تروریست واقعی غاصبان این سرزمین هستند نه مالکان و مدافعان این سرزمین.حوزه علمیه را به سفر تبلیغی تشویق کردند و فرمودند: دشمن با تمام قوا به میدان آمده است و ما باید با تمام قوا به مصاف او برویم.

برچسب ها :
captcha