موشن گرافـی معرفـی سایت فروشگاه اینترنتـی انتشارات امام علی بن ابی طالب علیه السلام

موشن گرافـی معرفـی سایت فروشگاه اینترنتـی انتشارات امام علی بن ابی طالب علیه السلام


تارنمای فروشگاه اینترنتی کتب انتشارات امام علی علیه السلام، به منظور سهولت دسترسی علاقمندان به آثار فاخر و ارزشمند آیت الله العظمی مکارم شیرازی مد ظله العالی و فروش فیزیکی کتب با توجه به تأکید معظم له بر اثرگذاری کتاب نسبت به محتوای دیجیتال، ایجاد شده است‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مدظله العالی:

"كتاب ، هميشه درطول تاريخ آثار فوق العاده اى، در انتقال علوم از نسلى به نسل ديگر و تكامل فرهنگ هاى بشرى داشته، به نحوی که باید از کتاب به عنوان حلقه اتصال نسل های گذشته، حال و آینده یاد کرد.

 هر ملتي كه داراي شاخص مطالعه بالا باشد از تمدن غني تر و پيشرفت بيشتري برخوردار خواهد بود. لذا سرمايه گذاري بيشتر و فرهنگ سازي رسانه ها در زمينه مطالعه کتاب اجتناب ناپذیر است."

تارنمای فروشگاه اینترنتی کتب انتشارات امام علی بن ابی طالب علیه السلام، به منظور سهولت دسترسی علاقمندان به آثار فاخر و ارزشمند آیت الله العظمی مکارم شیرازی مد ظله العالی و فروش فیزیکی کتب با توجه به تأکید معظم له بر اثرگذاری کتاب نسبت به محتوای دیجیتال، ایجاد شده است.

این فروشگاه با همت معاونت اداری و مالی پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له و ارائه خدمات فروش و توزیع، درصدد ارائه خدمات به مقلدان و علاقمندان آثار ایشان می باشد.

https://imamalipub.ir

جهت مشاهده موشن کلیک کنید

captcha