همه مسئولین محترم با کمک آستانه مقدسه باید بکوشند مظاهر فساد و فقر در مشهد به حداقل برسد

همه مسئولین محترم با کمک آستانه مقدسه باید بکوشند مظاهر فساد و فقر در مشهد به حداقل برسد


باید مسؤولین محترم شهر با کمک آستان قدس تا آنجا که ممکن است از مظاهر فساد و فقر بکاهند و آن ها را به حداقل برسانند تا زواری که از داخل و خارج می آیند با خاطره ی بسیار خوبی از اینجا بروند و ما توفیق آن ها را در این زمینه از خداوند بزرگ مسئلت داریم‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با تولیت محترم آستان قدس حضرت ثامن الحجج(ع)، ضمن تشکر از زحمات و خدمات ایشان در این مدت کوتاه گفتند: بحمدالله در شرایط کنونی آستان قدس علاوه بر قطب زیارتی تبدیل به یک قطب فرهنگی مهم شده که مورد توجه همه کسانی است که از خارج و داخل می آیند و از آن بهره مند می شوند.

ایشان در ادامه گفتند: البته نباید به وضع موجود قناعت کرد، باید در تقویت آن کوشید.

معظم له افزودند: ولی نباید از دو موضوع غفلت کرد و آن اینکه اگر با مظاهر فساد از جمله مساله بدحجابی و بی حجابی و همچنین مظاهر فقر حتی در حواشی مشهد مبارزه نشود خاطره خوبی برای زوار محترم نخواهد داشت. لذا باید مسؤولین محترم شهر با کمک آستان قدس تا آنجا که ممکن است از مظاهر فساد و فقر بکاهند و آن ها را به حداقل برسانند تا زواری که از داخل و خارج می آیند با خاطره ی بسیار خوبی از اینجا بروند و ما توفیق آن ها را در این زمینه از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پایان گفتند: امیدواریم این قطب فرهنگی، روز به روز با همت شما تولیت محترم، درخشش بیشتری پیدا کند.

captcha