پیام حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به مناسبت سیل ویرانگر شیراز

پیام حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به مناسبت سیل ویرانگر شیراز


حادثه بسیار غم انگیز سیل در شیراز و تلفات و خسارات آن سبب تأسف شدید گردید. اینجانب ضایعات آن را به همه همشهریان عزیز و مهمانان محترم و همه اقشار به خصوص علما تسلیت عرض می کنم و شادی روح درگذشتگان و شفای مجروحان را از خداوند متعال خواهانم‌

حادثه بسیار غم انگیز سیل در شیراز و تلفات و خسارات آن سبب تأسف شدید گردید. اینجانب ضایعات آن را به همه همشهریان عزیز و مهمانان محترم و همه اقشار به خصوص علما تسلیت عرض می کنم و شادی روح درگذشتگان و شفای مجروحان را از خداوند متعال خواهانم.

اکنون باید تمام کوشش مسؤولین و خیّرین محترم متوجه جبران خسارت های وارده باشد. وموقع آن رسیده که خیرین شهر که بحمدلله عددشان زیاد است، ستادی تشکیل دهند وکمک‌های لازم را جمع آوری کرده و با همکاری مسؤولین به جبران خسارت ها بپردازند و همان گونه که قبلاً عرض کردم، مردم می توانند از یک سوم وجوهات شرعیّه خود برای این کار استفاده کنند.

در ضمن لازم است مکان های آسیب پذیر که تا کنون مورد غفلت واقع شده مورد بررسی کامل قرار گیرد و اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار این حوادث دردناک انجام پذیرد. پذیرایی محبت آمیز همشهریان محترم از مهمان های عزیز مورد تشکر فراوان است. خداوند یار و نگهدار همه باشد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ناصر مکارم شیرازی

captcha