نیروی انتظامی در مبارزه با فساد و بی اخلاقی ها حساس و قاطع باشد

نیروی انتظامی در مبارزه با فساد و بی اخلاقی ها حساس و قاطع باشد


ادبیات خوب در تعاملات بسیار مؤثر است، اگر دو طرف با هم محترمانه و مؤدبانه صحبت می کردند؛ چقدر مساله فرق می کرد؛ تدبیر می گوید نباید با ادبیات نامطلوب برای خودمان هزینه درست کنیم‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار جمع کثیری از فرماندهان ستادی و مرزبانی ناجا، تامین امنیت کشور را وظیفه مهم نیروی انتظامی دانستند و تلاش های بی شائبه فرماندهان، پرسنل، کارکنان و ماموران این نیرو را ستودند.

ایشان با تاکید بر این که موفقیت نیروی انتظامی موفقیت جامعه است، از امنیت به عنوان زیربنای تمام فعالیت های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی یاد کردند و گفتند: زمانی که امنیت نباشد هیچ کاری نمی توان کرد؛ در روایات داریم دو چیز است که قدر آن دانسته نمی شود؛ امنیت و سلامتی.

معظم له با اشاره به این که دشمنان می خواهند در گوشه و کنار ایجاد ناامنی کنند، تصریح کردند: وقتی در گوشه و کنار یک نا امنی کوچک ایجاد می شود هفته ها و ماه ها روی آن سرمایه گذاری می کنند و مانور می دهند.

ایشان با تاکید بر ارتقای سطح آموزش های انتظامی، فرهنگی، معنوی و عقیدتی پرسنل و دست اندرکاران نیروی انتظامی تصریح کردند: به هر میزان در این جهت سرمایه گذاری شود باز هم کم است؛ این مساله را باید جدی بگیرید.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی برخورد محبت آمیز و در عین حال حفظ قاطعیت نیروی انتظامی را امری مهم دانستند و گفتند: برخی تصور می کنند مدارا کردن به معنای چشم پوشی از تخلفات است؛ باید با حداقل هزینه ها بیشترین بهره برداری را داشته باشید.

ایشان با اشاره به اتفاق رخ داده برای بعضی از مسئولین، تصریح کردند: ادبیات خوب در تعاملات بسیار مؤثر است، اگر دو طرف با هم محترمانه و مؤدبانه صحبت می کردند؛ چقدر مساله فرق می کرد؛ تدبیر می گوید نباید با ادبیات نامطلوب برای خودمان هزینه درست کنیم.

معظم له با تاکید بر این که نیروی انتظامی در مسائل فرهنگی باید حساس باشد، اظهار داشتند: نیروی انتظامی علاوه بر رسالت تامین امنیت، باید به مسائل اخلاقی و فرهنگی و آداب اسلامی نیز بیش از پیش توجه کند.

ایشان تاکید کردند: نیروی انتظامی در مبارزه با فساد، بی نظمی و بی اخلاقی ها باید حساس و قاطع باشد اما در عین حال برخوردها و مواجهه ها باید محبت آمیز باشد.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به حوادث و آشوب های سال گذشته در کشور، افزودند: دشمنان برای حوادث سال گذشته سرمایه گذاری کرده بودند، منتهی با تدبیر نیروی انتظامی و سایر نیروها مسائل به درستی مدیریت شد و هزینه‌ی مهمی نیز تحمیل نشد.

معظم له در پایان، ابراز داشتند: امیدوارم در کوشش های خودتان موفق و سربلند باشید.

captcha