رونمایی از نرم افزار اندروید «پاسخگو»

رونمایی از نرم افزار اندروید «پاسخگو»


این نرم افزار با هدف سهولت دسترسی مقلدین معظم له به درگاه پاسخگویی آنلاین تولید شده است.‌

از سال ها پیش که بخش پاسخگویی آنلاین پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مد ظله العالی آغاز به کار کرد، همواره مورد توجه آن دسته از کسانی بود که به دنبال سریعترین و بدون هزینه ترین راه ها برای دسترسی به پاسخ سوالات خود بودند.

در تمامی این سال ها کاربران این بخش با اظهار لطفی که به خدمتگذاران خود داشتند رضایت خود را از عملکرد آن ابراز می نمودند که البته نواقصی در کار بود که با تلاش متخصصین همیشه درصدد رفع این نواقص بوده ایم و الحمدلله در شرایط کنونی این سامانه در حالت آماده به کار با کمترین مشکلات فنی به سر می برد.

اما با توجه به آنکه روز به روز از تعداد کاربران دستگاههای خانگی کاسته و به تعداد کاربران گوشی های هوشمند افزوده می شود، مرکز فن آوری اطلاعات پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له بر آن شد که مانند سایر نرم افزار های تولیدی در عرصه اندروید، نرم افزار اندروید پاسخگو را نیز تولید نماید که از این پس کاربران بتوانند با سهولت و سرعت بیشتر و همچنین هزینه کمتر، سوالات خود را در طول روز از کارشناسان مسائل شرعی پایگاه بپرسند و پاسخ خود را دریافت کنند.

بسیار خرسندیم که اعلام کنیم هم اکنون نرم افزار اندروید پاسخگو منتشر شده است و کاربران می توانند آن را از طریق بخش نرم افزارها دریافت کرده و از آن بهره ببرند.

امکانات نرم افزار پاسخگو عبارتند از:

1- ارائه امکانات مورد نیاز در محیط گرافیکی با کاربری ساده و آسان برای مخاطبان
2- امکان ثبت نام در سامانه از طریق نرم افزار
3- نگهداری نام کاربری به منظور تسهیل استفاده از نرم افزار
4- امکان مشاهده سوابق گفتگوی آنلاین
5- ذخیره سوابق گفتگو در دستگاه و امکان به اشتراک گذاری آن با دیگران
6- امکان چت آنلاین همزمان با پاسخگویان شرعی و اعتقادی و قابلیت نوتیفیکیشن برای سهولت کاربری

جهت دریافت نرم افزار کلیک کنید.

جهت مشاهده سایر نرم افزار ها کلیک کنید.

captcha