نباید از خود ضعف نشان دهیم و همه چیز را وابسته به برجام بدانیم

نباید از خود ضعف نشان دهیم و همه چیز را وابسته به برجام بدانیم


فوائد برجام را باید گفت ولی نه آنچنان که دشمن از آن سوء استفاده کند یعنی ما نباید از خود ضعف نشان دهیم و همه چیز را وابسته به برجام بدانیم.‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار دکتر عراقچی ضمن تشکر مجدد از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای فرمودند: برخلاف آنچه که برخی ادعا می کنند و می گویند در برجام کاری نشده است، ما معتقدیم که کاری انجام شده و آثار مثبتی هم داشته است.

معظم له در این راستا توصیه هایی نیز به دولت مردان کشور ارائه داده و فرمودند: فوائد برجام را باید گفت ولی نه آنچنان که دشمن از آن سوء استفاده کند یعنی ما نباید از خود ضعف نشان دهیم و همه چیز را وابسته به برجام بدانیم هر چند که برجام گشایش های زیادی ایجاد کرده است.

از سوی دیگر ایشان با اشاره به روی کارآمدن رئیس جمهور جدید امریکا و رفتارهای مبهم و غیر قابل پیش بینی وی تصریح کردند: شما بنشینید دقیقا بررسی کنید اگر آمریکایی ها به برجام عمل نکنند چه خواهد شد و ما چه اقداماتی باید انجام دهیم.

ایشان با اشاره به رفتار سخیف آمریکا با اتباع هفت کشور مسلمان جهان اظهار داشتند: اینکه به کسی ویزا بدهند ولی مانع ورودش به آمریکا شوند، خیلی افتضاح است این نه با اخلاق سازگار است و نه با قانون!

معظم له در پایان ضمن دعا برای معاون وزیر خارجه و همکاران وی، آنان را به صبر و استقامت دربرابر ناملایمات فرا خواندند و فرمودند:

ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکة الا تخافوا ولا تحزنوا.

captcha