برگزاری همایش « تکفیر؛ چالش‎های پیش‎رو ، مسئولیت علمای اسلام » در مهاباد

برگزاری همایش « تکفیر؛ چالش‎های پیش‎رو ، مسئولیت علمای اسلام » در مهاباد


همایش تکفیر؛ چالش های پیش رو، مسئولیت علمای اسلام؛ در تاریخ 21 مرداد ماه 1395 با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، با حضور علماء و شخصیت های برجسته اهل سنّت و شیعه استان آذربایجان غربی و برخی از شخصیت های خارجی برگزار خواهد شد‌

به گزارش دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان‎های افراطی و تکفیری همایش « تکفیر؛ چالش‏های پیش‎رو، مسئولیت علمای اسلام » در تاریخ 21 مرداد ماه 1395 با همکاری دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در استان آذربایجان غربی در شهرستان مهاباد برگزار خواهد شد.

این همایش، در ادامه مجموعه همایش‎های داخلی دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان‎های افراطی و تکفیری و با توجه به اوضاع حساس منطقه غرب آسیا طراحی شده است.

امروزه جهان اسلام یکی از سخت‎ترین دوران‎های خود را می‎‏گذراند و بشریت شاهد رشد و گسترش جریان‎های افراطی و تکفیری است. اقدامات این جریان‎ها نظیر قتل، غارت، هتک حرمت، ترور علمای بزرگ اسلام، تخریب اماکن مقدس و هویت‎ساز و ارتکاب اعمال شنیع، ضربات جبران‎ناپذیری بر پیکر جهان اسلام وارد آورده است لذا این همایش یک روزه برگزار خواهد شد.

بنا به اعلام روابط عمومی دبیرخانه کنگره: در این همایش علماء و شخصیت‎های برجسته اهل‎سنّت و شیعه استان آذربایجان غربی و برخی از شخصیت‎های خارجی حضور خواهند داشت.

captcha