رونمایی از بخش ویژه "کاربران" پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی

رونمایی از بخش ویژه "کاربران" پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی


دسترسی سریع به ارتباط آنلاین، ارسال سوال از طریق ایمیل و ارسال لینک مطالب از طریق پیام کوتاه به دوستان از مزیت های ویژه این سامانه است‌

بسم الله الرحمن الرحیم

علاقه مندان مرجعیت شیعه، همیشه دغدغه داشته اند که بتوانند بهترین و آسان ترین ارتباط را با مرجع خود برقرار کنند. پس از تدبیرات شایسته ای که مرجعیت برای این دغدغه اندیشیدند توقعات به سوی تعامل بیشتر سوق پیدا کرد.

از آن زمان که پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی مد ظله راه اندازی شد پاسخگویی به سوالات و شبهات را سر لوحه کار خود قرار داد. به مرور زمان پایگاه تبدیل شد به منبع غنی از معارف اسلامی و پاسخ هایی به سوالات و شبهات فقهی و اعتقادی. با گسترش فعالیت ها حلقه مفقوده ای نمایان شد و آن نیاز به ذخیره سازی ارتباطات و تعاملات بود.

بایگانی کردن سوالات، مطالب برگزیده، ارسال فایل برای اشتراک مطالب روز و آرشیو آنها از مهمترین اقدامات برای تعامل بیشتر شمرده می شد. سامانه تعامل با مقلدان حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مد ظله العالی به روز ترین خدمت پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له می باشد که قصد دارد این انتظارات را برآورده کند. دسترسی سریع به ارتباط آنلاین، ارسال سوال از طریق ایمیل و ارسال لینک مطالب از طریق پیام کوتاه به دوستان از مزیت های ویژه این سامانه است. امید است با رونمایی از این سامانه انتظارات کاربران در راستای تعامل بیشتر دفتر مرجعیت با علاقه مندان معظم له بیش از پیش برآورده شود.

از ویژگی های این سامانه امنیت بالای آن جهت آرشیو تمامی مطالبی است که کاربران می خواهند بی پیرایه با مرجع خود در میان بگذارند.

مراجعین می توانند با کلیک بر گزینه ورود کاربران نسبت به عضویت در این سامانه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است فایل راهنمای این سامانه به زودی در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در بخش تماس با ما یا از طریق ایمیل it@makarem.ir هستیم.

برچسب ها :
captcha