رونمایی از نرم افزار اندروید «مسائل مبتلی به»

رونمایی از نرم افزار اندروید «مسائل مبتلی به»


در این نرم افزار متن کتاب احکام ویژه (600 مسئله كثير الابتلاء) مطابق با فتاوای حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله العالی) با قابلیت های متعدد وجود دارد.‌

هدف اصلى انسان رسيدن به سعادت است و راه سعادت مانند تمام راه‌هاى ديگر نيازمند راهنما است و طبيعتا راهنما بايد از منبع اطلاعاتى كاملى برخوردار باشد. ما معتقديم كه خداوند حكيم انسان را خلق نمود و راه و رسم زندگى جاودان و سعادتمندانه را به‌وسيله فرستادگانش براى اوروشن ساخت. بشريّت هميشه مُحتاج تعاليم حَقّه الهى بوده، تا بتواند به آرامش برسد و مسير تكامل را طى نمايد و امروز پيمودن اين راه فقط در پرتو فقه شيعى ممكن است و آنان كه از پرتو فقاهت دور شدند، در ظلمت دنيا اسير شيطان و شيطان‌صفتان گشته، دنيا و آخرت خود را تباه شده ديدند.
کتاب احکام ویژه شامل نظرات فقيه عاليقدر جهان تشيّع حضرت آيت الله العظمى مكارم شيرازى (مدّ ظلّه العالى) پيرامون ششصد مسئله مورد نيازاست كه به‌ دستور معظم‌له تهيه و تنظيم گرديده است.
از مهمترين دلايل گردآورى اين مجموعه دستيابى آسان به مسائل شرعى مورد نياز مى‌باشد، بدون مبالغه مى‌توان گفت با مطالعه اين كتاب پاسخ بسيارى از سؤالات شرعى را كه در ذهن بسیاری از مخاطبین وجود دارد به دست خواهد آمد. لازم به ذكر است گلچين شدن مطالب اين كتاب از بين هزاران سؤال شرعى حاصل سال‌ها تجربه و بررسى كارشناسانه در مورد نيازهاى فقهى جامعه امروز بوده است.

به همین جهت و به فراخور زمان، مرکز فن آوری اطلاعات دفتر معظم له اقدام به نشر نرم افزار اندروید حاوی مطالب موجود در این کتاب نموده است که دارای قابلیت های زیر می باشد:

1- ارائه سرفصل ها در درختواره به منظور سهولت دسترسی به موضوعات
2- قابلیت جستجو در درختواره موضوعات
3- قابلیت جستجوی پیشرفته (کل عبارت و یا عبارت به صورت عطفی و فصلی) در کل مسائل
4- قابلیت نشان گذاری مسائل و ایجاد فهرست مربوطه
5- قابلیت اشتراک گذاری مطالب
خواهشمند است هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد خود را از طریق رایانامه it@makarem.ir اعلام بفرمایید.

دریافت نرم افزار مسائل مبتلی به

بازدید از سایر محصولات نرم افزاری

captcha